امام جمعه بروجرد:

صبر ملت ایران در برابر مشکلات ناشی از ایمان آنهاست

امام جمعه بروجرد گفت:صبر و تحمل ملت ایران در برابر مشکلات همگی ناشی از اخلاص و ایمان مردم است .
کد خبر: ۸۸۲۰۳۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت‎الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دومین مجمع بسیج شهرستان بروجرد که در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزارشد ،از انقلاب و امام خمینی (ره) به عنوان دو پدیده انفکاک‎ناپذیر یاد و خاطر نشان کرد: رهبری این انقلاب خون‎بار اسلامی را بزرگ مردی از تبار ائمه معصومین علیهم‎السلام بر عهده داشت که می‎توان از وی به عنوان فقیهی فرزانه، عالمی آگاه، ادیبی عمیق و سیاستمداری توانا یاد کرد.

صبر ملت ایران در برابر مشکلات ناشی از ایمان آنهاست
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه امام راحل در سراسر دوران مبارزه هرگز اهداف خود را در جغرافیای کشور ایران ترسیم نکرده بود، بیان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ‌به دنبال حاکمیت اسلام در گستره زمین و کوتاه کردن دست قدرت‎های سلطه‎گر از کشورهای اسلامی بود.

ترابی افزود: امام خمینی (ره) حرکت خود را در راستای قیام جهانی منجی عالم بشریت می‎دید و انقلاب اسلامی ایران را مقدمه‎ای برای انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) ارزیابی می‎کرد.

وی، از مشارکت همگانی مردمی و حرکت پشت سر رهبری دینی به عنوان یکی دیگر از عوامل اصلی تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد و تصریح کرد: مشارکت مردمی در همه عرصه‎های انقلاب و ایستادگی جانانه ملت در برابر دشمنان نقش بسیار مهمی در تداوم انقلاب ایفا کرده است.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: صبر و تحمل ملت ایران در برابر مشکلات همگی ناشی از اخلاص و ایمان مردم است که همین عامل نیز دشمنی دشمنان را برانگیخته است، به طوریکه عامل اصلی فتنه تهاجم فکری-فرهنگی دشمن را باید در تلاش آنان به منظور ایجاد شک و تردید در میان مردم جستجو کرد.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران فعال در بدنه دولت و نظام اسلامی باید با تلاش مضاعف کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند و راه رسیدن به این مهم توجه به مشکلات اقشار مردم و همت در جهت رفع آنهاست.

وی با اشاره به اینکه خدمات و تلاش‎های مدیران نظام در طول 38 سال سپری شده از عمر با برکت انقلاب آن هم با وجود تنگناها و مشکلات چشمگیر است، افزود: اگر چه برخی از مشکلات موجود در کشور ناشی از تحریم‎ها و مانع‎تراشی‎های دشمن است، اما ریشه برخی دیگر از مشکلات در ضعف مدیریتی است.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت استفاده مدیران دستگاه‎های اجرایی این شهرستان از ظرفیت مجمع بسیجیان به منظور حل مشکلات تاکید و عنوان کرد: مجموعه بسیج با آن پشتوانه و پیشینه درخشان، ظرفیت بسیار مناسبی است که باید از آن در حل و فصل مشکلات به نحو مطلوب استفاده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار