مهدی ناظمیان در نشست دبیران منتظران موعود؛

شناخت دشمن، وظیفه اصلی ماست/ آمریکا، انگلیس، زرسالاران بین‌المللی، صهیونیست‌ها دشمنان بیرونی ما هستند

مهدی ناظمیان در نشست دبیران منتظران موعود با بیان اینکه ما دو دشمن بیرونی و درونی داریم گفت: دشمن بیرونی ما آمریکا، انگلیس، زرسالاران بین‌المللی، صهیونیست‌ها و دنباله‌هایشان و دشمن درون ما عبارت است از بی‌انگیزگی، ناامیدی، بی‌حالی، بی‌نشاطی‌و تنبلی.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،نشست دبیران منتظران موعود به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج خاتم در محل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام جعفری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خاتم ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر نکاتی را پیرامون برگزاری نشست های منتظران موعود در پایگاه یادآور شد و از دبیران خواست تا بیانات مقام معظم رهبری را در نشست های منتظران موعود تبیین و تشریح نمایند.

در ادامه نیز مهدی ناظمیان سخنران این نشست به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قمبه مناسبت سالروز قیام نوزدهم دی ۱۳۵۶ پرداخت.

مهدی ناظمیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مردم قم قبل از آنکه حرکت بزرگی از ملّت ایران دیده بشود و شروع بشود، قیام کردند. حرکت مردم قم حرکت بسیار اثرگذاری بود و ایران را لرزاند؛ همه‌ی دلهای آماده را متوجّه یک فرصت، یک امکان و یک حقیقتی کرد که در نهایت نهضت به راه افتاد.

وی با بیان اینکه مردم قم در آن مقطع، بهنگام عمل کردند افزود: هنر مردم قم این بودکه دشمن را فوراً شناختند و در همان وقت اوّل به آن پاسخ دادند، وَالّا اگر بعد از آنکه آن رفتار خباثت‌آمیزِ توطئه‌آمیزِ دشمن نسبت به امام بزرگوار انجام گرفت، این دست آن دست میکردند، حوادث بعدی اصلاً به وجود نمی‌آمد.

ناظمیان همچنین خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما باید دشمن را بشناسیم، سمت و سوی کار دشمن را بدانیم، آن‌قدر بصیرت پیدا کنیم که هر حرکتی که دشمن انجام میدهد، بفهمیم که هدفش چیست. اگر متوجّه ما و متعرّض به ما است، علاج کنیم آن را، بِایستیم، مقاومت کنیم؛ این وظیفه‌ی ما است.

وی با بیان اینکه ما دو دشمن بیرونی و درونی داریم گفت: دشمن بیرونیما آمریکا، انگلیس، زرسالاران بین‌المللی، صهیونیست‌ها و دنباله‌هایشان و دشمن درون ما عبارت است از بی‌انگیزگی، ناامیدی، بی‌حالی، بی‌نشاطی‌و تنبلی.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: امروز یکی از توصیه‌های اساسی‌ هیئتهای اندیشه‌ورز آمریکایی و انگلیسی این است که میگویند با دینِ سیاسی باید مخالفت کرد؛ یعنی تبلیغِ جدایی دین از سیاست؛ یعنی جدایی دین از زندگی؛ دینِ گوشه‌ی مسجد، دین داخل خانه، دین فقط در دل، نه در عمل، که اقتصاد غیر دینی باشد، سیاست غیر دینی باشد، زیر بار دشمن رفتن غیر دینی باشد، با دوست جنگیدن، با دشمن همراه شدن -بر خلاف نصّ دین- وجود داشته باشد، امّا ظاهر هم ظاهر دینی باشد؛ دشمنان این را میخواهند.

وی ادامه داد: معنای اینکه دینی از حکومت جدا باشد، این است که دین بنشیند دائم نصیحت بکند، دائم حرف بزند و قدرتمندان هم هر کار که دلشان میخواهد برخلاف دین و بر ضدّ دین بکنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار