خواهران بسیجی پایگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت دهه مبارک فجر و دیدار با خانواده شهدا با حضور در محل بستری پدر شهید علی اوسط مشهدی از این بزرگ مرد عیادت واز خداوند متعال شفای ایشان را خواستار شدند.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۰۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت دهه مبارک فجر و دیدار با خانواده شهدا با حضور در محل بستری پدر شهید علی اوسط مشهدی از این بزرگ مرد عیادت واز خداوند متعال شفای ایشان را خواستار شدند.

ديدار و عيادت از پدر شهيد علي اوسط مشهدي در ايام الله دهه فجرتوسط پایگاه حضرت معصومه (س)

شهید علی اوسط مشهدی در سن 18 سالگی ودر سال 61 در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ديدار و عيادت از پدر شهيد علي اوسط مشهدي در ايام الله دهه فجرتوسط پایگاه حضرت معصومه (س)

شهید علی اوسط مشهدی در اذر ماه سال 1344 مصادف با روز ولادت باسعادت امام چهارم بدنیا امد به همین مناسبت علی نام گرفت.

 ایام کودکی و تحصیل را در کرج و طالقان گذراند و سال دبیرستان را در دهخدا ادامه داد. 

شهید عزیز ضمن تحصیل قران را در سن 10 سالگی نزد پدر بزرگش به خوبی اموخت، تابستانها را به کشاورزی و دامداری سپری میکرد و در قیام‌های مردمی بر علیه رژیم منفور پهلوی فعالیت داشت و در یک تظاهرات وسیع مورد حمله و هجوم ماموران حکومت قرار گرفت و زخمی شد بعد از پیروزی انقلاب در انجمن اسلامی دبیرستان دهخدا شرکت فعال جست و به دفاع از دستاوردهای انقلاب می‌پرداخت. 

در پی شروع جنگ تحمیلی به خاطر علاقه شدیدش به انقلاب و امام و کشور اسلامی وی را وادار نمود که دورهای کوتاه مدت اموزش را طی کرده و با کسب اجازه از پدر و مادرش به جبهه های نبرد اعزام گردید تا اینکه سرانجام در تاریخ 22/1/62 در عملیات والفجر در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش در کنار تپه‌ها و استحکامات و کانالهای دشمن به یادگار ماند و مدفون شد .

نام : علی اوسط

نام خانوادگی : مشهدی

نام پدر : نظرعلی

تاریخ تولد :1344/9/8

تاریخ شهادت :1362/1/24

آخرین مسئولیت در جبهه : رزمنده

نام عملیات : والفجر مقدماتی

شغل قبل از شهادت : محصل


خبرنگار: سارا صفرعلی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها