سردار رجبی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی عنوان کرد؛
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه استان در راستای رفع محرومیت رویکرد جدی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پیش گرفته و 300 روستا در غرب و شرق استان در قالب این طرح به پیشرفت و آبادانی خواهند رسید.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از گروههای جهادی برتر در سالن سازمان پژوهش و مطالعات استانداری کردستان در سنندج برگزار شد. 


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت:اقداماتی که در راستای رفع محرومیت انجام می شود، حداقلی برای خدمت به مردم است. علی رغم خدماتی که در این راستا انجام شده ما هنوز محرومیت زادیی در استان داریم.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: سپاه استان در راستای رفع محرومیت یک رویکرد جدی در پیش گرفته و آن رفع محرومیت در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.استان کردستان در این راستا در سطح کشور به عنوان یک استان پایلوت و عملیاتی انتخاب شده است که نزدیک به 300 روستا در غرب و شرق استان و در هر شهرستان یک دهستان در قالب این طرح به پیشرفت و آبادانی خواهند رسید.

 

وی تصریح کرد: سپاه استان دارای یک ماموریت ذاتی است و آن برقراری امنیت پایدار در سطح استان است. اما در کنار این ماموریت باید از ظرفیت های سپاه در راستای رفع محرومیت استفاده شود.

 
فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خدمات و اقدامات زیادی در استان انجام شده است اما محرومیت‌ها زیاد است پس لازم است بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی برنامه‌ریزی کنند تا این اردوها برای سال آینده،10 برابر شود.
 
 
 
ارسال نظرات