نگران تکرار تاریخیم اما نمی گذاریم

نگرانی تکرار تاریخ از این روست که هم اکنون یارانی را می بینیم که فضیلت هایی را که در دوران انقلاب به دست اورده بودند؛ ارزان می فروشند، اصحاب دیگری را می بینیم با پشت کردن به گذشته خویش به مقابله با نظام برخاسته اند و دیگرانی که بی تفاوت شده اند و بار مسئولیت از دوش افکنده اند.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
شهرام مهدی مطلق - جهان در پنجه خشک مادیگری فشرده می شد و از گُل اندیشه ها فقط عطر مادیگری می تراوید و اسلام زنده و پویای محمدی (ص) در زیر غبار توطئه های سالیان و قرون دشمنان قسم خورده آن، پویایی خود را وانهاده بود و دین و مذهب به کنج مراسمات ختم و مساجد رفته بود، در افق معنویت هیچ نور امیدی تلالو نداشت و دشمن آینده را در دستان نامبارک خویش می دید که آنگاه گلی از بوستان احمدی شکفتن آغاز کرد، بالید و برآمد و دست تکلیف الهی را بر آورد و غبار از خورشید عالمتاب اسلام برافشاند..

اکنون در سی و هشتمین بهار انقلاب، تجربه هشت سال دفاع مقدس و بیش از 30 سال مقاومت سربلندانه را پشت سر و دعوت صدها مبارزه دیگر را پیش رو داریم، فرصت جالبی است تا به رسالت بزرگ خویش در این کره خاکی و در این دوره از زمان بیشتر و بهتر بیاندیشیم.
  با درک واقعیت انقلاب اسلامی، جهان از مقاومت و پایداری این ملت کم تر تعجب کند، و از وجود صهونیزم اشغالگر بین الملل علی رغم انقلاب اسلامی و از اینکه هنوز غربیها بویژه آمریکا در کشورهای اسلامی و در منطقه همیشه فارس خلیج فارس عروسکهای خیمه شب بازی دارند، بیشتر تعجب می کند.  انقلابی که خانه در قلب بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان و صدها هزار وجدان بیدار و منصف دارد و مبداء آن قدرت لایزل الهی و سکاندارانش فرهیختگانی از مکتب رسول الله و و اسوه ای چون حسین دارند، هرگز پایان یافتنی نیست و بلاشک دشمنانش هم خاتمه پذیر نیستند، چراکه (( تا ظلم هست ، مبارزه هست )) ما نمی توانیم از فکر آیینی که نجات بشریت را می خواهد فارغ شویم! نمی توانیم به انقلاب به ولایت، به امام، به شهدا و به ایمان و اصول و اعتقاد و ارزشهایمان بی تفاوت باشیم ! ما نمی توانیم و نباید در اوضاع نابرابر جهانی فقط نظاره گر باشیم ! باید با تمام وجودمان در صحنه های انقلاب بمانیم؛ اگرچه در صحنه بودن پرو بال سوختن و از جان گذشتن بخواهد؛ اگرچه در صحنه بودن زخم زبان و ناسپاسی به همراه داشته باشد. اگرچه علی رغم همه معضلات و مسایل موجود با اشارتی از ولی امر مسلمین، سیل انسانهای عاشق به راه خواهند افتاد ،اما نگرانی تکرار تاریخ از این بابت است که اکنون به وضوح دست های درکارند تا گر بتوانند روزگار سیاهی را پیش بیاورند که همان اشرافیت جاهلی  جان دوباره گیرد و اسلام واقعی را از صحنه دور نماید و پروژه استحاله ازدرون و مشروعیت قهقرایی را  بطور مرحله ای  به فاز اجرایی ببرند. نگرانی تکرار تاریخ از این روست که هم اکنون یارانی را می بینیم که فضیلت هایی را که در دوران انقلاب به دست اورده بودند؛ ارزان می فروشند، اصحاب دیگری را می بینیم با پشت کردن به گذشته خویش به مقابله با نظام برخاسته اند و دیگرانی که بی تفاوت شده اند و بار مسئولیت از دوش افکنده اند و سلامت و عافیت خویش را در ازای سکوت بر ظلم و نظاره صدها پرده دری خریداری کرده اند.  چنین مصیبت هایی بود که در طول تاریخ اسلام، حادثه ها آفرید و نه تنها علی (ع) را در محراب عبادت و مظلومانه به شهادت رساند بلکه فاطمه پاره تن پیامبر را بین درو دیوار مجروح ساخت و حسین بن علی ها را به مسلخ کربلا و زینب رقیه ها را به اسارت بُرد .
اماما ؛ در کنار حق تعالی و شهدا و شهدا نیز در کنار شما و همگی در جوار حق اسوده خاطر باشید که امت قهرمان، آزاده و سرافراز ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خلف صالح ات، مقام معظم رهبری ؛ نخواهند گذاشت در کشوری که(( نسیم فاطمه وزیده است و هیچ کوچه ای بی شهید و هیچ خانه ای بی بسیجی نیست  ))    تاریخ تکرار شود.  اگر ضرورت یابد که برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت دوباره زینب ها و رقیه ها به اسارت بروند ! می روند، و اگر قرار باشد در این راه پر افتخار باز،  چمرانها، بهشتی ها، مطهریها، باهنر ها، رجایی ها، باکریها، همت ها ، شیرودی ها و ..... هزاران سردار رشید و فرزند برومند دیگر اسلام دگر باره یا در ترورها و یا در شلمچه، دهلاویه، اروند، طلاییه، فکه، غرب و شرق و ... یا هر نقطه ای از سرزمین اسلامی، درخون خود بغلطند، خواهند غلطید  و اگر دوباره آبادانمان به شهید آباد ، خرمشهرمان به خونین شهر و قم مان به خون و قیام تبدیل شوند ،  تبدیل خواهند شد ، اما نمی گذاریم این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد ،هرچند نگران تکرار تاریخ هستیم .

ارسال نظرات