مسئول حفظ و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران، گفت: در این مراسم از 114 اسوه صبر و مقاومت مازندران تجلیل به عمل می آید.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۷۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، گلی کهنسال مسئول حفظ و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندرن در جلسه برگزاری سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، اظهار داشت: سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با هدف تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای استان مازندران همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س) در مازندران برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه این مراسم در روز چهارشنبه 18 اسفند در ساری برگزار می شود، افزود: این مراسم با سخنرانی سخنران حجت الاسلام مهدوی ارفع و مولودی خوانی همراه خواهد بود.
کهنسال در ادامه بیان کرد: در این مراسم از 114 خانواده شهید استان مازندران تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسئول حفظ و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مازندران در بخشی از سخنان خود از رونمایی کتاب آلبوم عکس شهدای شهرستان ساری در روز جشنواره خبر داد و افزود: این کتاب با همکاری شهرداری ساری برای چاپ آماده شده است.
وی از نگارش فیلم نامه سید طاهره هاشمی و شهید محمد صادقی خبر داد و گفت: برای ساخت این دو فیلم نیازمند تأمین اعتبار هستیم.
کهنسال اضافه کرد: همچنین از سوی این مدیریت و با همکاری ستاد تدوین اداره کل و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی دو کتاب «بغض عشق» و «دلی شکافت و زبانی شکفت» به چاپ رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها