خادمین شهدای مازندران پیشگام درکشور/ پیاده روی خادمین از منزل تا مزار شهدا/ تصویری

مسئول اردویی سپاه کربلا، مازندران را پیشگام کشور در اجرای طرح سفر زیارتی خادمین شهدا عنوان کرد و افزود: در اواخر هفته آینده نیز پیاده روی از مسیر منزل شهدا تا گلزار شهدا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۸۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار قاسم موقر اظهار داشت: با اجرای طرح حرم تا حرم خادمین شهدا مسیر حرم حضرت معصومه تا مسجد مقدس جمکران را پیاده روی می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین باتوجه به درپیش بودن میلاد حضرت زینب (س) کاروان خادم الشهدا بر مزار دو مدافع حرم مازندانی شهید زارع و شهید ابراهیم عشریه که در قم به خاک سپرده شدند تجدید بیعت می کنند.

سرهنگ پاسدار موقر  بیان اینکه اعزام کاروان‌های خادم الشهدا به صورت مرحله‌ای است، افزود: تلاش ما بر این است تا کاروان خادم الشهدا تا پیش از اعزام کاروان های راهیان نور مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور که از اسفندماه آغاز می شود، مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران را پیاده‌روی کنند و در صورت به اتمام نرسیدن طرح مجددا برنامه‌ریزی خواهد شد.

 مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: درنظر داریم تا برای اعزام علاقمندان و خادمین شهدا به مشهد مقدس نیز برنامه‌ریزی کنیم.
وی بر لزوم افزایش ترویج فرهنگ عترت تاکید کرد وگفت: در برنامه حرم تا حرم و پیاده روی قرار بر این است تا علاقمندان به فرهنگ ایثار را پیش از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب، غرب و شمال‌غرب کشور  با روحیه ایثارگری و جهادی آشنا کنیم.

موقر همچنین برپایی اردوهای راهیان نور دانش آموزی را اقدام فرهنگی مناسب برای آشنایی نسل نوجوان با آرمان و هدف شهدا عنوان کرد و گفت: استقبال از طرح خادم الشهدا در رده‌های سنی مختلف  و اقشار مختلف بخصوص دانشجوی ان و اساتید بالا بوده است و با برنامه‌ریزی مناسب می توان این طرح را در حوزه راهیان نور دانش آموزی و با حضور دانش آموزان نیز اجرا کرد.

وی مازندران را پیشگام کشور در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در اواخر هفته آینده نیز پیاده روی از مسیر منزل شهدا تا گلزار شهدا انجام خواهد شد.

موقر در پایان یادآور شد: ۶۰۰ خادم حسینی در اربعین حسینی امسال از زائران در موکب‌های حسینی پذیرایی کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار