مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

اقدام جبهه دشمن برای انحراف انقلاب توحیدی خطر ناکتر است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جبهه‌های مختلف روبه‌روی انقلاب توحیدی قرار می‌گیرند، یادآور شد: انقلاب‌های بزرگ و توحیدی اگر مواظبت و مراقبت نشود به انحراف کشیده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۱۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، خاطرنشان کرد: از روز نخست وقتی به شعارهای انقلاب و انقلابیون نظر می‌کنیم تا به امروز که دهه چهارم پیروزی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم، مردم پای انقلاب ایستاده و این ایثار در راه دین بوده و ریشه آن در روایات ائمه معصومین است.
 
حجت‌الاسلام یدالله غلامی  در همایش بصیرتی انقلاب اسلامی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی در قرآن، روایات ائمه معصوم و ادامه نهضت خونین عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار کرد: یکی از راه‌های پی بردن به ماهیت انقلاب‌ها توجه به شعار انقلابیون است.

وی افزود: انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب‌های دیگر دنیا که یا ریشه ندارد و اگر داشته باشد در شکم انقلابیون ریشه دارد و برای آب و نان و مسکن انقلاب و قیام کردند اما این انقلاب برای رهایی از ستم و به‌دست آوردن آزادی بوده که بسیار ارزشمند است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) وقتی مبعوث به رسالت خداوند شد اولین حرفش لا اله الا الله بود مانند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تمام درگیری‌های قریشی‌ها برای همین یک کلمه بود، امروز درگیری اسلام هم از سوی استکبار و کفر جهانی همین بوده و بقیه بهانه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جبهه‌های مختلف روبه‌روی انقلاب توحیدی قرار می‌گیرند، یادآور شد: انقلاب‌های بزرگ و توحیدی اگر مواظبت و مراقبت نشود به انحراف کشیده می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه امروز ایران پرچم‌دار توحید است و همین امر باعث غضب دشمنان شده است، افزود: خودشان هم در همین مذاکرات در دولت قبل 1+5 به طرف ایرانی گفتند که شما یک اصل را از قانون اساسی بردارید که آن اصل حاکمیت بوده است.

وی اضافه کرد: انقلاب‌های بزرگ همیشه در معرض خطر انحراف قرار دارند و آفت‌پذیر هستند، انقلاب‌های توحیدی آسیب‌پذیرتر از انقلاب‌های دیگر هستند زیرا دشمنان بیشتری دارند که انقلاب‌های توحیدی علیه کفر، شرک، استکبار، ظلم و... است.

غلامی حفظ و نگهداری انقلاب‌ها را به مراتب سخت‌تر از ایجاد انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: سال‌ها برای رسیدن به پیروزی هزینه دادیم، امام تبعید شد و شهیدان بسیاری در راه این انقلاب بزرگ دادیم تا به به پیروزی رسیدیم، زمانی که پیروز شدیم در معرض انواع دشمنی‌ها از سوی دشمنان بودیم و همچنان هم ادامه دارد و جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کمر بسته تا ما را زمین‌گیر کند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب‌ها از سه گروه دشمنان، فرصت‌طلب‌ها، دلسوزان و طرفداران انقلاب آسیب دیده و منحرف می‌شوند، اظهار کرد: فرصت‌طلب‌ها در انقلاب برای منافع خودشان می‌ایستند، درون خود را آشکار نمی‌کنند و دلسوز انقلاب نیستند که این گروه در طول تاریخ وجود دارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نیروهای انقلاب به دو دلیل ممکن است که این انقلاب را به انحراف بکشانند و فهم این موارد بصیرت و دقت می‌خواهد، تصریح کرد: انقلاب را باید به‌روز یعنی باید چهره رحمانی اسلام را به دنیا معرفی کنیم.

غلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نیروها و دلسوزان انقلاب به‌خاطر تجدیدنظر از آرمان‌ها و عقلایدشان پشیمان می‌شوند، دلیل دوم با برداشت‌های غیر صحیح به این نتیجه می‌رسند که راهی که الان انتخاب کرده درست است و اما وقتی پیش بروند انقلاب را از مسیر خود دور می‌کنند.

وی جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر پاسدار انقلاب باشید می‌توان انحرافات سیاسیون و حکومت‌گران را اصلاح کنید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه کاری که رئیس جمهور آمریکا کرده از روی عقل نیست، خاطرنشان کرد: آنها فهمیدن که فرو پاشیدنشان نزدیک است و می‌خواهند این فروپاشی آبرومندانه اتفاق بی‌افتد، نظام لیبرال دموکراسی در غرب مخصوصاً آمریکا خیلی به عمرش باقی نمانده است.

غلامی در پایان گفت: خطری که امروزه متوجه انقلاب است آمریکا و ضد انقلابی‌ها نیست بلکه نیروهای انقلابی که یا در آرمان‌هایشان تجدیدنظر کرده و یا فکر می‌کنند این روش صحیح است در حالی که غلط بوده و انقلاب را به انحراف می‌کشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها