خبرهای داغ:
حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه بخش مانه:

انقلاب اسلامی ایران معادلات ابرقدرتهای جهان را به هم ریخت

انقلاب اسلامی معادلات جهان را که بر اساس دو بلوک غرب و شرق تنظیم شده بود به هم ریخت جهان در قبل از انقلاب در سیطره دو جريان فكرى بود، يكى براساس مبانى مادى‏ گرایانه و ماترياليستى (کمونيزم و ماركسيزم) و ديگرى اصالت‏ بخشى به مكاتب سرمايه‏ دارى و ليبرال دمكراسى مبتنى بر زر و زور و قدرت بود،به‏ گونه‏اى كه هر كشور و ملتى براى ادامه حياتش بايد به‏ عنوان مستعمره و يا در استثمار يكى از اين دو ابرقدرت درمى‏ آمد.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه بخش مانه ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهان را که بر اساس دو بلوک غرب و شرق تنظیم شده بود به هم ریخت جهان در قبل از انقلاب در سیطره دو جريان فكرى بود، يكى براساس مبانى مادى‏ گرایانه و ماترياليستى (کمونيزم و ماركسيزم) و ديگرى اصالت‏ بخشى به مكاتب سرمايه‏ دارى و ليبرال دمكراسى مبتنى بر زر و زور و قدرت بود،به‏ گونه‏اى كه هر كشور و ملتى براى ادامه حياتش بايد به‏ عنوان مستعمره و يا در استثمار يكى از اين دو ابرقدرت درمى‏ آمد.

وی افزود: کشور اسلامی ایران نیز در زمان پهلوی خود را مستعمره آمریکا قرار داده بود و افرادی مانند تقی زاده معتقد بودند که از ناخن پا تا موی سر باید غربی شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چنین زمانی شکل گرفت و معادلات ابرقدرتهای جهان را به هم ریخت. انقلابی که بر اساس دین شکل گرفت و همتش را اجرای دستورات دین قرار داد. متاسفانه امروز کسانی هستند که در تلاشند تا چهره منحوس پهلوی را زیبا جلوه دهند.

وی در ادامه به چند ویژگی رژیم سابق پهلوی از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد

1.  دیکتاتوری سیاه و استفاده از قساوت آمیزترین روش ها و وحشیانه ترین شکنجه ها در زندانهای مخوف، یکی از خصوصیات رژیم پهلوی بود و همه مدعیان امروز حقوق بشر نیز با تمام وجود از چنین رژیمی حمایت می کردند.

2.  وابستگی ذلت آمیز به قدرتهای خارجی. در آن دوران آنچه که منافع قدرتهای بیگانه و بویژه امریکا، اقتضا می کرد، در سیاستها و رفتارهای داخلی دنبال می شد، اما حضرت امام راحل آمدند و شعار ما می توانیم را زنده کردند

3.  مبتلا بودن به انواع فسادهای جنسی، مالی و اخلاقی، در عالی ترین سطوح حکومتی: در آن رژیم خبیث و فاسد مردم به هیچ وجه به حساب نمی آمدند و رأی و نظر مردم هیچ اهمیتی نداشت و رابطه مردم و حکومت بطور کلی قطع بود.

حجت الاسلام تکمیلی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: این که می بینید رئیس جمهور آمریکا دستور می دهد که چند کشور اسلامی به آمریکا وارد نشوند نشان از عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی است، کشوری را که چند دهه پیش به حساب نمی آورند امروز یکی از کانون های مهم منطقه شده است که نامزدهای آمریکا برای رای آوردن باید بر سر ایران با هم رقابت کنند. البته این را هم می دانیم که این دستور ترامپ حرف جدیدی نیست بلکه همان سیاست اوباما و رئیس جمهورهای قبلی آمریکا است. برخی در داخل به مردم آدرس غلط ندهند. آمریکا همان آمریکاست و دشمنی او با گذشته هیچ تفاوتی نکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار