خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد؛
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: باید به رمز پیروزی انقلاب تمسک کنیم، چرا که تاریخ این کشور نشان دهنده اقتدار ایران است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در همایش «ماندگاری انقلاب در پرتو وحدت بصیرت و  ولایت» با حضور مسؤولان لشکری و استانی که در سالن جلسات مجموعه فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر محور وحدت و ولایت تشکیل شده است و این همایش برای نخستین‌بار همزمان در غرب کشور و استان‌های کردستان، سیستان و بلوچلستان و... درحال برگزاری است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سه ضلع ولایت، وحدت و بصیرت در راس انقلاب قرار دارد و پیروزی انقلاب براساس این محورها پایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: باید در مقابل با چالش‌ها و فتنه‌هایی همچون سال 88 و... از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و با وحدت مردمی حول محور ولایت حرکت کنیم و این اتحاد ما در واقع تودهنی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

این مسؤول ادامه داد: در طول تاریخ اسلام، همه پیامبران(ص) در فکر دین و آیین توحیدی بودند و این سه محور را سرلوحه امور قرار دادند بودند و بر پرهیز از تفرقه امت و حفظ اتحاد اسلام تاکید کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ملت ما آگاهی، اتحاد و ولایت را نباید از دست بدهند و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی گفت: اگر امروز نگاهی به اوضاع جهان اسلام دنیا بر اساس تحولات منطقه می‌بینیم که این سه موضوع و محور مذکور حتی در برنامه دشمنان اسلام است و تلاش بر مدیریت بر وحدت بصیرت ولایت جهان اسلام دارند و براساس تفکر و انگیزه‌های خود پیش بروند و تفرقه ایجاد کنند، اما ظاهری برخی از این تفرقه‌ها دیده می‌شود و سناریوی دشمنان در حال شکست است.

ریحانی یادآور شد: امروز کشور فلسطین محور اصلی در جهان اسلام است و دشمنان می‌خواهند تا اسلام امریکایی را بر اسلام ناب پیامبراکرم(ص) جایگزین کنند و بصیرت را براساس تفکرات سکولاری از مردم بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: باید به رمز پیروزی انقلاب تمسک کنیم، چرا که تاریخ این کشور نشان دهنده اقتدار ایران است.

وی گفت: همه راهبرد‌های دشمن در همه صحنه تاکنون با شکست مواجه شده است و جنگ تحمیلی، قطعنامه‌ها، تسخیر سفارتخانه لانه جاسوسی در ابتدا با ترس و هراس جامعه مواجه بود، اما بعدها به سربلندی و عزت و پیروزی ایران منتهی شد.

ریحانی خاطرنشان کرد: باید پیروزی‌ها و عزت‌های فراتر از حد تصور برای کشور رقم بخورد و اگر بر اساس این سه محور توجه و تمسک کنیم تا اقتدار و پیروزی‌های بیش از پیش برای ما خلق میشود.

این مسؤول یادآور شد: خواب بزرگی که برای اقتدار نظام، جبهه مقاومت، تغییر رفتار در ایران، خاورمیان و... دیده‌اند باعنایت خدا و به نفع ایران در حال رقم خوردن است و شکست‌های بزرگی برای دشمنان اسلام در پیش است.

ریحانی به اشاره به سخنان گوهربار و توصیه‌های مقام رهبری برای پیشبرد اهداف نظام در کشور، تصریح کرد: این انقلاب شکست خوردنی و فرود آمدنی نیست و لحظه‌ای از مسیر حرکت خود باز نمیایستد و براساس داشته‌ها با وجود ملتی سربلند پیروز رو به جلو حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: وارد سی و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شدیم و متحد و مقاوم ایستادگی می‌کنیم.
ارسال نظرات