خبرهای داغ:
استاندار قم:

دستاوردهای دولت باید برای جامعه تشریح شود

استاندار قم از برجام به عنوان یکی از دستاوردهای اصلی دولت نام برد و گفت: دستاوردهای دولت باید برای اقشار مختلف جامعه اسلامی تشریح شود تا همگان نسبت به حقایق آگاه شوند.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
دستاوردهای دولت باید برای جامعه تشریح شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی امشب در نشست نخبگان علمی، فرهنگی و صنعتی استان قم که با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در تالار معصومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید طی سال‌های اخیر دستاوردهای بسیاری را برای کشور رقم زده است، اظهار کرد: توسعه خدمت‌رسانی به مردم با رفع تحریم‌ها به صورت ویژه مورد توجه دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استان قم حرکت مطلوبی را به سمت پیشرفت آغاز کرده است، اضافه کرد: در دهه فجر امسال 34 پروژه شاخص در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد که بخشی از مشکلات مردم رفع می‌شود.

استاندار قم از وجود هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی استان قم یاد کرد و گفت: ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی و صنعتی به صورت ویژه مورد توجه مسؤولان استان قرار گرفته چرا که این ظرفیت‌ها می‌تواند پیشرفت‌های بسیاری را برای استان به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور در سال آینده بهبود می‌یابد، عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی پیشرفت در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است.

صادقی از برجام به عنوان یکی از دستاوردهای اصلی دولت نام برد و تصریح کرد: دستاوردهای دولت باید برای اقشار مختلف جامعه اسلامی تشریح شود تا همگان نسبت به حقایق آگاه شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار