خبرهای داغ:
معاون مجمع تقرب مذاهب اسلامی گفت: فساد اخلاقی در روسای جمهور کشورهای اروپایی و غربی نشانگر سقوط استکبار است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالکریم بی‌آزار شیرازی در همایش «ماندگاری انقلاب در پرتو وحدت بصیرت و ولایت» که با حضور مسؤولان لشکری و استانی در سالن جلسات مجموعه فرهنگی بعثت در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: توحید و اخلاق از مهمترین پایه‌های انقلاب است و امام راحل(ره) همواره بر مسئله اخلاق در امت اسلامی تاکید داشتند.

معاون مجمع تقرب مذاهب اسلامی، تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب از صدر اسلام تا‌کنون بر‌اساس وحدت و توحید پایه‌گذاری شده است.

بی‌آزار شیرازی با بیان اینکه امام راحل در کتب‌های مولف خود و در اکثر تفسیر به بیان مباحث توحید پرداخته‌اند، افزود: ثمره توحید واقعی وحدت امت جامعه است و این مهم پیروزی را رقم می‌زند.

وی تاکید کرد: اگر برخی به بهانه توحید دیگران را تکفیر کنند هیچ توحیدی در عمل آن‌ها وجود ندارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه همه اهل وحدت و نمونه در اخلاق هستند، ادامه داد: وحدت عملی بسیار حایز اهمیت است و در این استان شیعه و سنی با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

بی‌آزار شیرازی گفت: وحدت علمای اهل سنت و شیعه در اوایل انقلاب دیده شد و ثمرات آن در آینده بیشتر می‌شود و مجالس وحدت بخش اکنون منسجم‌تر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اخلاق عملی امام خمینی(ره) موجب شد جوان در مجالس بسیج و سپاه شرکت کنند و در راه اسلام فداکاری را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

معاون مجمع تقرب مذاهب اسلامی تاکید کرد: مقام رهبری بیش از صد موسسه برای رشد جامعه تشکیل دادند و مردم در همه اماکن عمومی باید برای رشد و توسعه کشور با دانش‌افزایی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تیراژ کتاب ناشران به هزار نسخه رسیده که این موضوع فاجعه است و باید برای تحقق حکومت مردم بر مردم در جامعه دانش همگانی را تقویت کنیم.

رئیس سابق دانشگاه مذاهب اسلامی بیان کرد: اسلام بیش ار هر چیزی بر دانش‌افزایی تاکید دارد و باید به نحوه حکومت بنیانگذار کبیرانقلاب، مسؤولان باید در ترویج اخلاق در کشور از این عالم ربانی الگوبراری کنند.

بی آزار شیرازی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی با اخلاق والای امام خمینی(ره) تربیت شدند، تاکید کرد: باید با بی‌‌اخلاقی‌ها درجامعه مبارزه شود تا علم و اخلاق نیکو در جامعه حاکم فرما شده و به نصرت و پیروزی مضاعفی برسیم.

معاون مجمع تقرب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: فساد اخلاقی در روسای جمهور کشورهای اروپایی و غربی اکنون نشان‌گر سقوط آنان و استکبار است.

ارسال نظرات