فرمانده سپاه روح‌الله گفت: عملیات والفجر 8 دستاوردهای بزرگی از جمله برهم خوردن محاسبات دشمن و اثبات اقتدار رزمندگان اسلام را به همراه داشت.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 گفت: پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 یکی از پیروزی‌های‌ بزرگ در عملیات فریب بزرگ محسوب میشود چراکه این عملیات، عملیات سرنوشت‌ساز و پیروزی بین‌المللی در سطح جهان بود که زمینه شکست صدام و پیروزی در جنگ تحمیلی را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: پیروزی مقتدرانه رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 و واقعه تاریخی عبور جان بر کفان ایران اسلامی از عرض رودخانه خروشان اروند کنار، باعث پیشروی نیروهای خودی و زمینه ساز عملیات کربلای 5 شد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: با شکست ارتش رژیم بعث در این عملیات به دنیا ثابت شد که رزمندگان اسلام با رهبری امام راحل و پشتیبانی همه جانبه ملت می تواند شرایطی را فراهم کنند تا نیروی متجاوز دشمن دچار شکست شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به اهداف عملیات والفجر 8 گفت: مهمترین هدف این عملیات، دستیابی به یک پیروزی قاطع از نظر نظامی در آن شرایط زمانی در جبهه‌های جنگ بود تا از طریق آن دولتمردان و سیاستمداران کشور برای حل مسئله جنگ و پایان دادن به نبردها از راه سیاسی، بتوانند از قدرت عمل بیشتری برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به رشادت فرزندانشان در طول هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کند و هرگز خون‌های بر زمین ریخته شده برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام را از یاد نمی‌برد، گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز هرساله شاهد حضور زائرانی هستیم که برای زیارت یادمان‌های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی می‌روند و یکی از یادمان‌هایی که شاهد حضور جمعیت عظیمی از راهیان نور است، یادمان شهدای والفجر 8 است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس وقتی کشور به آنها نیاز داشت از جان خود گذشتند و در این بین خیلی از عزیزان به درجه شهادت نائل آمدند و جاری سساختن خون خود برای کشور عزت و سربلندی آفریدند و دندان طمع دشمن را کشیدند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها، حلقه وصل ارزش‌ها دانست و گفت: جوانان امروز و نسل‌های آینده انقلاب اسلامی باید با روحیه و تفکر بسیجی و رشادت و مقاومت شهدا بیش از گذشته مانوس شوند تا با تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه دست همه توطئه گران و دشمنان اسلام و انقلاب از این مرز و بوم و دیگر کشورهای اسلامی کوتاه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات