خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب دفاع از تمامیت ارضی ، ایجاد نظام مبتنی بر ولایت فقیه ، اقتدار، توسعه همه جانبه کشور و تامین استقلال ملی را از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۳۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم  با شکوه یادواره 100 زن شهیده شهرستان گیلانغرب در سالت تربیت اداره اموزش و پرورش  شهرستان برگزارشد .

دراین مراسم که باحضور خانواده های شهدا، مسئولین و بانوان شهرستان برگزار شد، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به راه و منش شهدا گفت: امنیت امروز ما در جزیره نا امن دنیا مرهون شهداست لذا همه وظیفه داریم امانتی که با این گرانسنگی که خونهای زیادی به پای ان ریخته شده است را حافظ و امانت دار باشیم.

سرگرد هزارخانی افزود: راه شهدا تنها راه نجات ماست چون شهدا ستاره اند  و راه را به ما نشان داده اند انقلاب اسلامی با رشادتهای فرزندان از خود گذشته بدست آمده است و همه موظفیم آنرا به اعتلا برسانیم.

وی دفاع از تمامیت ارضی ، ایجاد نظام مبتنی بر ولایت فقیه ، اقتدار، توسعه همه جانبه کشور و تامین استقلال ملی را از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد و وجود ولایت فقیه در راس نظام اسلامی را چراغ راه ادامه با اقتدار این مسیر خواند.
قرائت دکلمه ، مداحی و تجلیل از چهره های برتر در برنامه های ابلاغی از اهم برنامه های جانبی مراسم امروز بود که به همت حوزه فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه گیلانغرب و کمیسیون بانوان شهرستان به شکل باشکوه و معنوی   برگزار شد.
 
ارسال نظرات