همزمان با دهه مبارک فجر اهالی روستای احمدلوی اصلاندوز از ویزیت رایگان کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،"داور طاعتی" با اشاره به برگزاری این طرح در دهه مبارک فجر گفت:معاینه اهالی روستا توسط پزشک عمومی،تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر پارس آباد بوده است.

وی افزود:پزشکان و کارشناسان کاروان‌های سلامت هلال احمر شهرستان فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد به اهداف اعزام کاروان سلامت هلال احمر شهرستان به مناطق محروم اشاره کرد و افزود:در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای احمدلو از توابع اصلاندوز متشکل از شش نفر شامل پزشک عمومی، روانشناس، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی، کارشناس محیط، کارشناس تغذیه و 5 نفر ازکارمندان هلال احمر در یک روز به ارائه خدماتی همچون ویزیت رایگان اهالی روستا، توزیع داروی رایگان میان بیماران نیازمند و ارائه خدمات مشاوره ای به زوج‌های جوان صورت گرفت.

طاعتی با بیان اینکه این مانور هرساله در دو مرحله در نقاط محروم شهرستان و بخش برگزار می شود افزود:در این مانور تعداد زیادی از اهالی روستا علاوه بر ویزیت و درمان رایگان و مشاوره ،لوازم و بسته های بهداشتی و دارو بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان و کودکان قرار گرفت.

طاعتی همچنین از اجرای طرح نیابت با هدف دیدار از سالمندان و زنان سرپرست خانوار در روستای احمدلو خبر داد.

به گزارشارس تبار،همزمان با دهه مبارک فجر با حضور آیت جهانبانی معاون بخشدار اصلاندوز مانور تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان پارس اباد در روستای احمدلو از توابع اصلاندوز برگزار شد.


.

ارسال نظرات