برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر در اصلاندوز

بمناسبت دهه مبارک فجر چندین مسابقه ورزشی از سوی سپاه ناحیه عشایری و اداره ورزش و جوانان شهر اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۶۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، بمناسبت دهه مبارک فجر یکدوره مسابقات چهارجانبه فوتسال بین ادارات اصلاندوز از سوی اداره ورزش و جوانان این شهر در سالن حضرت علی بن ابیطالب(ع)محله قره قباق برگزار شد.

در این دوره که تیمهای شهرداری اصلاندوز،امور آبیاری،پادگان شهید مدنی و پاسگاه انتظامی حضور داشتند، در پایان تیم امور آبیاری در دیدار فینال تیم شهرداری اصلاندوز را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و توانست مقام اول این دوره را کسب کند.

به همبن مناسبت مسابقه دارت بین مسئولان ادارات از سوی تربیت بدنی ناحیه عشایری در سالن 9 دی برگزار شد که در این مسابقه سروان زند فرمانده گروهان مرزی و کرامتی رییس آب و فاضلاب شهری اصلاندوز به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند.

همچنین یک دوره مسابقات فوتسال و آمادگی جسمانی در رده سنی نونهالان، همایش طبیعت گردی و مسابقات بیلیارد و دو 60متر توسط نمایندگی ورزش و جوانان در رده سنی جوانان برگزار شد که به مقام های اول تا سوم این مسابقات هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی تربیت بدنی سپاه ناحیه عشایری یکدوره مسابقه فوتسال و طناب کشی بین نوجوانان در سالن 9 دی اصلاندوز برگزار شد.

ارسال نظرات