خبرهای داغ:
حجت الاسلام شکری گفت: نیروی هوایی در 19 بهمن ماه سال 57، سندى از افتخار، حماسه، رشادت و ايمان را در برگ‌ هاى زرين انقلاب اسلامى به ثبت رسانيدند.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۰۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی اظهار کرد: از شكننده‌ ترين ضربات بر پيكر رژيم شاهنشاهى، حركت شجاعانه پرسنل نيروى هوايى ارتش در 19 بهمن 1357 بود كه به ‌حق مى ‌توان آن‌ را از ايام‌الله ناميد.

وی افزود: در اين روز، نظاميان متعهد نيروى هوايى، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامى در مدرسه رفاه و بيعت با حضرت امام، سندى از افتخار، حماسه، رشادت و ايمان را در برگ‌ هاى زرين انقلاب اسلامى به ثبت رسانيدند.

شکری با اشاره به راهپيمايى دشمن ‌شكن 22 بهمن‌ گفت: ملت عزيز ما امسال هم مثل سالهاى گذشته و پرشورتر از گذشته؛ كه هر سال پرشورتر از سالهاى قبل بوده است، وارد عرصه نگاههاى جهانى خواهد شد و موجب می شود كه قدرت جمهورى اسلامى و نظام اسلامى، جلوى چشم دشمنان نمود پيدا كند و تهديدهاى آنها را كم مى ‌كند و به فضل پرورد گار روز بيست و دوم بهمن، ملت ايران با حضور خودشان مشت محكمى به دهان دشمنان خواهند زد.

امام جمعه کلاته خیج تصریح کرد: در روز 22 بهمن هذیان گویی ترامپ به پایان خواهد رسید که گفته بود( ایران داشت نفس آخرش را میکشید و آماده فروپاشی بود تا اینکه آمریکا آمد و در قالب توافق هسته ای به ایران راه نفس و حیات داد150 میلیارد دلار! ایران بابت شلیک موشک بالیستیک رسماً تحت نظر قرار گرفته است.)

وی افزود: این آقا می گوید(بایستی به خاطر توافق وحشتناکی که آمریکا با ایران کرد سپاسگزار می‌بودند!!!) صبر کنید تا در 22 بهمن، تشکر مردم را دریافت کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها