در سومین همایش ملی مدیریت جهادی؛

سردار سلامی «نشان ویژه مدیریت جهادی» را به شهردار تبریز اعطا کرد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، «نشان ویژه مدیریت جهادی» به نماینده شهرداران کشورمان و شهردار کلان‌شهر تبریز اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، در سومین همایش ملی مدیریت جهادی، جانشین به پاس اقدامات تحول‌آفرین عمرانی و اجتماعی در مدیریت شهری تبریز و تاثیرگذاری در برنامه‌های ملی و بین‌المللی، نشان ویژه مدیریت جهادی را به دکتر صادق نجفی اعطا کرد.

 

همایش ملی مدیریت جهادی برای سومین سال پیاپی با حضور مدیران بخش های مختلف دولتی، تعاونی و خصوصی وفعالان اقتصادی و صنعتی، در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد که طی آن، از بین ۱۳۰۰ مدیر و فعال برتر عمرانی، اقتصادی و صنعتی کشور، ۳۰ چهره شاخص حوزه مدیریت جهادی معرفی شده و مورد تجلیلقرار گرفت.

شهردارتبریز در سه سال اخیر با اجرای پروژه‌های موثر و تحول آفرین عمرانی با اعتباری به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد تومان، زمینه‌های بروز و ظهور قابلیت های بین‌المللی کلان‌شهرتبریز را، به ویژه در عرصه گردشگری فراهم ساخته‌است. این اقدامات به حدی گسترده بوده که نام کلان‌شهر تبریز را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطرح کرده و موجب انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای‌اسلامی در سال ۲۰۱۸ شده‌است.علاوه‌بر اقدامات عمرانی، برنامه‌های اجتماعی شهرداری تبریز هم وارد مرحله عملیاتی تبریز شده و به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نقشی اثرگذار در ارتقای شاخص‌های اجتماعی این کلان‌شهر داشته‌است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار