بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت 22 بهمن:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص دعوت از مردم برای حضور انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر نمود و گفت : مردم شریف استان کرمان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی ، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص دعوت از مردم برای حضور انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.
دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
مردم شریف  استان کرمان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی ، افتخار دیگری  از وحدت  و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان  ؛  بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار استان کرمان  ، همه گروه‌ها ، جریان‌ها ، احزاب سیاسی و همۀ آحاد ، اقشار و اصناف مردم شریف ، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی ، آگاهانه ، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیر راهپیمایی صحنه باشکوه ” حضور حماسی ملی” سازند.
مردم همیشه در صحنه شهر کرمان نیز از ساعت ۹ صبح ، از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا ، حرکت خواهند کردوبار دیگر با نمایش وحدت ملی خود ، در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس خواهند کرد.
لازم به ذکر است سخنران مراسم جناب اقای دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی می باشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان کرمان
انتهای پیام/

ارسال نظرات