فرامرز روشنایی در گفتگو با «بسیج»:

حضور جوانان در جشنواره فجر تلنگری برای به روز شدن پیشکسوت هاست

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حضور جدی همین جوان ها در فیلم سازی و سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باعث شده که تلنگری هم به پیشکسوت ها باشد که به روز تر باشند.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
فرامرز روشنایی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره فیلم فجر و در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سینما همیشه ادامه دارد چه ما باشیم و چه نباشیم ولی با توجه به فیلم هایی که از نسل جدید می بینیم آینده بسیار روشنی را برای سینمای ایران می بینم دیگر بحث فیلم اول و این قضایا را نداریم همه با دانش می آیند و خوشبختانه رو سفید پیش می روند.

وی با اشاره کمرنگ شدن حضور پیشکسوت ها در جشنواره فیلم فجر گفت: واقعیت این است که جوانان با تجربه ای که از همین پیشکسوت ها کسب کرده اند فیلم می سازند و فعالیت می کنند.

روشنایی اظهار داشت: حضور جدی همین جوانها در فیلم سازی و سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باعث شده که تلنگری هم به پیشکسوت ها باشد که به روز تر باشند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با جشنواره امسال با توجه به رویکردی که داشتند اهالی رسانه بیشتر به کارشان می رسند و نظم و ترتیبی که در برج میلاد دیدیم خوب بود. از نظر اجرایی امسال یک سال گذار از آن فضای بی نظمی که سال های گذشته بوده را داریم و امیدوارم در سال آینده هم همین روند ادامه پیدا کرده و انضباط بیشتری حاکم باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: اهالی رسانه کار خودشان را انجام می دهند هم می توانند فیلم ببینند و گزارش های خود را بنویسند و هم در نشست ها شرکت کنند.

ارسال نظرات