خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: وظیفه امروز ما حمایت از شاخصه اصلی انقلابیگری است، که اگر این شاخصه ها را سرمشق زندگی قرار دهیم در روند حفظ ارزش های انقلاب نقش آفرینی کردیم و هم در مراحل جهانی شدن انقلاب اسلامی که تمدن اسلامی است گام برداشته ایم.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه شهرستان البرز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد باب الحوائج الوند اظهار کرد: در  رژیم پهلوی از غیر از اوضاع سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی که به صورت کامل وابسته به آمریکا و استکبار جهانی بود و شاه و درباریان فقط در جهت رضایتمندی استکبار گام برمیداشتند، بقا و ادامه راه حکمرانی خود را در ادامه همین خوشخدمتی ها می دیدند.

فرمانده سپاه البرز ادامه داد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است گذری به دوران رژیم پهلوی داشته باشیم تا با مقایسه رژیم استبدادی پهلوی با نظام اسلامی که اولا قابل مقایسه نمی باشد ارزش دستاوردهای انقلاب را بهتر لمس کنیم که یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی  همین نعمت ولایت فقیه و حکومت اسلامی در کشور است .

حیدری بیان کرد: نعمت رهبری ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی و روند ایجاد مراحل تشکیل  انقلاب اسلامی با نقش اصلی و کلیدی رهبری و ولایت شد.

وی تبیین کرد: این ولایت و رهبری با بصیرت امام بود که انقلاب را از تند باد حوادث نجات داد و نگذاشت مزدوران آمریکایی و انگلیسی بیشتر ثروت این ملت را به غارت ببرند.

فرمانده سپاه البرز تشریح کرد:  دستاورد بعدی انقلاب  امنیت و آرامش داخلی و نقش آفرینی در امنیت و آرامش جهان اسلام است  که یکی از نعمت های بزرگ به شمار می آید و به برکت خون شهدا ورزمندگان اسلام بدست آمده است.

این مسوول افزود: از  دستاورد های  دیگر انقلاب در زمینه های سیاسی ،اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ،نظامی  می توان به توان نظامی و موشکی نام برد که متاسفانه خیلی ها به دنبال نادیده گرفت آن هستند و می گویند چه نیازی به این قدرت است؟

حیدری اذعان کرد: کسانی هستند  که نسبت به دست آوردها و حتی انقلاب اسلامی بی تفاوت هستند ودیدگاهشان بر این است که بیشتر با مذاکره و چشم دوختن به بیرون میشود به انقلاب خدمت کرد، در حالی که اگر همین افراد فرمایشات مقام معظم رهبری را درتمام عرصه های سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی با روحیه انقلابی گوش دهند و عمل نمایند همین عامل اصلی پیشرفت انقلاب در تمام زمینه ها خواهدبود

فرمانده سپاه البرز در پایان گفت:  وظیفه امروز ما حمایت از شاخصه اصلی انقلابیگری است، که اگر این شاخصه ها را سرمشق زندگی قرار دهیم در روند حفظ ارزش های انقلاب نقش آفرینی کردیم و هم در مراحل جهانی شدن انقلاب اسلامی که تمدن اسلامی است گام برداشته ایم.

3001/پ30/ب                                                   

ارسال نظرات
پر بیننده ها