خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

مراسم گردهمایی آزادگان و تجلیل از مسوولان شهرستان برخوار برگزار شد.

تاجمیری فرماندار برخوار گفت: نقش آزادگان ما در این انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بی بدیلی بود که با تحمل شکنجه ها، صبر و استقامت و تلاش در مسیر حفظ ارزش ها، هویت ملی و استقامت ملت ما را تقویت کردند و امروز توفیقات مسوولان کشور ما، مرهون روحیه ایثارگری و عظمت روحی آزادگان و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرماندار شهرستان برخوار در مراسم گردهمایی آزادگان و تجلیل از مسوولان شهرستان برخوار که شامگاه دوشنبه در موسسه مهد قرآن کریم شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع آزادگان شهرستان برخوار گفت: امیدواریم که همه ما در هر منصب، مسوولیت و کسوتی که هستیم بتوانیم نقش خودمان را در مسیر خدمت به نظام و مردم ایفا کنیم.
اسفندیار تاجمیری افزود: واقعیت این است که با تلاش ها و جان نثاری مردم در طول انقلاب، مسیر دستیابی به آزادی و پیشرفت در کشور ما هموار شد اما انقلاب اسلامی در دوره ای از تاریخ این کشور با جنگ تحمیلی مواجه شد و کیان کشور مورد تهاجم کشورهای معاند قرار گرفت.
وی ادامه داد: در مقابل این تهاجم، مردم با هر سلیقه و اعتقادی از کیان کشور و ارزش های نظام و انقلاب دفاع کردند و در مقابل جنگ تحمیلی دفاع مقدس رقم خورد.
تاجمیری خاطرنشان کرد: نقش آزادگان ما در این انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بی بدیلی بود که با تحمل شکنجه ها، صبر و استقامت و تلاش در مسیر حفظ ارزش ها، هویت ملی و استقامت ملت ما را تقویت کردند و امروز توفیقات مسوولان کشور ما، مرهون روحیه ایثارگری و عظمت روحی آزادگان و ایثارگران است.
نماینده دولت در شهرستان برخوار ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ را یکی از روزهای پرافتخار ملی دانست و افزود: در این روز آزادگان به میهن برگشتند و بر خاک میهن بوسه افتخار زدند و در چنین روزی همه کسانی که در حوزه ایثارگری بوده اند خارج از آن که چه طرز تفکر و نگرشی دارند جزء سرمایه های اجتماعی و افتخار این شهرستان هستند.

وی اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت انسانی برای مسوولان شهرستان فرض است و امیدواریم که ما هم بتوانیم در شهرستان قدردان زحمات ایثارگری های شما باشیم.
مدیر مؤسسه مهد قران کریم شهرستان برخوار در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ایثارگران و آزادگان شهرستان در گفتگو با خبرنگار چشم برخوار عنوان کرد: در شهرستان برخوار ۵۳ آزاده دارای پرونده داریم که در سال های گذشته دو نفر از آن ها از دار دنیا کوچ کرده اند.
حسین جعفری ضمن بیان اینکه طبق شعائر اسلامی؛ کسی که شکر مخلوق را به جا نیاورد شکر خالق و خداوند را به جا نیاورده است، ادامه داد: مسوولان در سنوات قبل برای بزرگداشت سالگرد ورود آزادگان کمر همت می بستند و برنامه هایی را برگزار می کردند، بنا بر این ما هم بر خود لازم می دانستیم که حرکت را انجام بدهیم و توفیقی حاصل شد که در سی و هشتمین سالگرد بهار آزادی از مسوولان شهرستان دعوت به عمل ییاوریم تا به بیان مسائل و نظرات خود بپردازند و تقدیری از آن ها شود.
در این مراسم ضمن اجرای سرود توسط گروه سرود دبستان مهاد، سخنرانی امام جمعه دولت آباد، فرماندار شهرستان و خاطره گویی برخی از آزادگان انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار