خبرهای داغ:
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: حدود 450 نفر از طرف فرهیختگان شهر اصفهان و گروه‌های سیاسی ارزش‌مدار و ولایت‌مدار مشخص شده است؛ کارگروه سیاسی ما در حال فعالیت است و با این افراد تماس گرفته می‌شود تا افرادی که اعلام آمادگی می‌کنند را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علیرضا باطنی اظهار کرد: مدتی پیش حرکتی با هدف ایجاد وفاق و همدلی و هماهنگی بیشتر بین گروه‌ها و نیروهای دغدغه‌دار و دلسوز شهر و استان تحت عنوان مجمع اصولگرایان آغاز شد و خوشبختانه به کار خود ادامه داده است که در ادامه نیز منشأ تأثیر واقع شده است.

وی افزود: در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین آزمون این مجمع بود و در انتخابات مجلس شورای اسلامی کارنامه قابل قبولی از مجمع اصولگرایان اصفهان رقم خورد.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه مجمع تنها برای اصلاح ساختارها ایجاد نشده، تصریح کرد: این مجمع مأموریت‌های دیگری هم دارد و تنها یکی از مأموریت‌های آن انتخابات است و مستمر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر فرآیندی پیش‌بینی شده و کارگروه مربوطه این فرآیند را به مشورت گذاشته است؛ البته فرآیندهای مختلفی از برخی از افراد و گروه‌ها ارائه شده بود که از بین فرآیندهای پیشنهادی فرآیند مناسب و شفاف انتخاب شد.

باطنی در مورد فرآیند انتخابات شده تأکید کرد: در این فرآیند اساس بر خرد جمعی است و در قدم اول از افراد مؤثر در حوزه تأثیر که در اصفهان حضور دارند و گروه‌هایی که در عرصه‌های سیاسی فعال هستند، درخواست و فرمی نیز به صورت گسترده در راستای شناسایی این افراد توزیع شد.

وی مطرح کرد: همچنین اسامی افرادی که شایستگی ورود به عرصه شورای شهر را دارند هم به لحاظ توانایی‌هایی فردی، تخصصی و هم تعهد لازم از منظر دیگران دریافت شده که تعداد زیادی اسم به دبیرخانه آمده است.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان این که با حذف اسامی تکراری حدود 450 نفر از طرف فرهیختگان شهر اصفهان و گروه‌های سیاسی ارزش‌مدار و ولایت‌مدار مشخص شده است،خاطر نشان کرد: کارگروه سیاسی ما در حال فعالیت است و با این افراد تماس گرفته می‌شود تا افرادی که اعلام آمادگی می‌کنند را در دستور کار قرار دهد.

وی بیان داشت: قرار این است که این افراد را به مجمع دعوت کنیم و پس از آن که رزومه خود را ارائه کردند، خود افراد هم دعوت شوند در یک شرایط برابر و عادلانه خود را عرضه کنند تا مجمع از بین افراد آن‌هایی که شرایط لازم را دارند، به تعداد حداقل دو برابر عدد مورد نیاز را انتخاب و طی فرآیندی با آن‌ها مصاحبه انجام شود تا نهایتاً به لیست 15 نفره مجمع اصولگرایان اصفهان برسیم.

باطنی با گلایه از انتشار برخی اخبار ناصحیح در فضای مجازی، عنوان کرد: متأسفانه اخیراً افرادی به اسم این مجمع اخباری را منتشر می‌کنند که اعلام می‌کنم این اخبار خارج از فرآیندی است که مجمع اصولگرایان به دنبال آن است.

وی در ادامه اذعان کرد: در مجمع اصولگرایان دنبال این نیستیم که شخصی طلایه‌دار این موارد باشد یا برای کسی چانه‌زنی کنیم و از همین رو اجازه نمی‌دهیم افراد یا گروه‌ها بخواهند چانه‌زنی کنند؛ فرآیند را به گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم که مجمع تصمیم گیرنده باشد.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان در ادامه گفت: همه اعضای مجمع بر این موضوع تأکید دارند و امیدواریم خروجی این کار همان چیزی باشد که ابتدا به صلاح شهر و آینده جامعه ما باشد و ثانیاً مورد مقبول مردم باشد.

وی در ادامه متذکر شد: در اصفهان در مورد جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که در تعامل با مجمع اصولگرایان هستند و مجمع اصولگرایان در تعامل با آن‌ها، نسبت به ورود به انتخابات تقسیم کار صورت گرفته است.

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: همچنین در شهرستان‌ها نیز تعاملاتی صورت می‌گیرد که افراد فعال شهرستان‌ها نیز در کنار یکدیگر قرار گیرند که بتوانند مسائل شهر و شهرستان‌ها خود را در شورای شهر حل کنند.

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: موضوع انتخابات ریاست جمهوری یک موضوع کشوری است و جبهه مردمی نیروهای انقلاب مبنا را بر خرد جمعی قرار داده‌اند که به تصمیم خوبی خواهند رسید تا شاهد آن باشیم که هم در شورای شهر و هم در انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان، شاهد انتخاباتی پرشور و با نتیجه و ثمربخش باشیم و خروجی آن چیزی باشد که امروز جامعه و نظام ما به آن احتیاج دارد.

باطنی در پایان اظهار کرد: به کسانی که علاقه‌مند هستند در این حوزه فعالیت کنند، می‌گوییم که آغوش مجمع اصولگرایان و شورای هماهنگی باز است و طرح‌ها و پیشنهادات عزیزان را پذیرا هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها