خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه باغملک با حضور حاج آقا بهادر پرچم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج قلعه تل سروان یاسین فرهادوند و سروان رضا منگشتی مدیر بسیج سازندگی طرح پرورش قارچ افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

آقای داود سواری مالک طرح در زمان افتتاح  گفت : این طرح 150 متر زیر بنا دارد که در 5 طبقه احداث گشته است و بسیج سازندگی برای احداث این واحد مبلغ 30 میلیون تومان وام جهت راه اندازی طرح  کمک نمود

وی افزود : ما کمپوست مورد نیاز را از شهرکرد وارد می نماییم در صورتی که خود قادر به تولید هستیم وامیدواریم که بسیج سازندگی در این خصوص مارا یاری نماید که درصورت همکاری می توانیم برای 10 نفر اشتغال زایی نماییم.

حجت السلام و المسلمین بهادر پرچم در خصوص این افتتاح بیان نمودند : تا جایی که می توانیم با اتکا به روحیه ی جهادی آستین بالا بزنیم و مانند آقای سواری برای خود و دیگران اشتغال زایی نماییم.

وی در ادامه افزود: با وعده و شعار نمی شود کاری را انجام داد باید عملگرا باشیم امیدوارم برادران بسیج سازندگی برای گسترش این طرح و تهیه ی کمپوست در قلعه تل به آقای سواری کمک نمایند تا هزینه ها در شهرستان خرج گردد نه به خارج از استان برود که این خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

فرمانده ی حوزه ی مقاومت قلعه تل در خصوص پتانسیل کشاورزی قلعه تل

گفت: قلعه تل استعداد خوبی در حوزه ی کشاورزی دارد امیدواریم بسیج سازندگی شهرستان نگاه ویژه ای به دشت قلعه تل داشته باشند.

 

 

مدیر بسیج سازندگی سپاه باغملک در خصوص استمرار کمک ها بیان کرد :

انشالله در سال جدید جهت راه اندازی طرح کود کمپوست  در جهت گسترش این طرح قارچ قلعه تل در سال جدید به آقای سواری کمک می کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها