خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

وحدت رمز پیروزی ایران در برابر همه طاغوت ها است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عامل ایمان، وحدت و رهبری باعث پیروزی ما در انقلاب اسلامی ایران شد و خداوند متعال برای این اتحاد بین قلوب به ملت ما جایزه ای ارزانی داشت که همان کمک ها و امداد های غیبی در این راه بود.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر محمدیه برگزار شد

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: کار و عملکرد انقلاب اسلامی ما در واقع بعد از 22 بهمن شروع می شود .

وی افزود: پیروزی انقلاب عوامل متفاوتی دارد که از مهمترین علل آن ایمان به هدف و دلبستگی به خداوند است، انقلاب ما از این عامل بع بهترین شکل بهره برده بود، انقلاب ما از مساجد و با همت مردم با ایمان پا گرفت.

 عابدینی افزود: ایمان می تواند سبب شکل گیری وحدت باشد، مردم ما وحدتی شکل دادند که پشتوانه آن عمل به دستورتن ائمه و قرآن به عنوان چراغ راه بود.

وی با بیان اینکه عامل دیگر پیروزی رهبری است، اذعان کرد: امام (ره) عامل اصلی وحدت بین مردم بودند و مردم را که همچون قطره بودند در کنار هم جمع کردند و سیلی به راه انداخت.

امام جمعه قزوین تبیین کرد: این سیل همانی است که رژیم صهیونیستی در داخل آن غرق خواهد شد، رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 20سال بعد را نخواهد دید؛ انشالله این 20 سال با وحدت مسلمین و با هدایت حضرت امام خامنه ای (مد ظلله العالی) کمتر خواهد شد .

 نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: عامل ایمان، وحدت و رهبری باعث پیروزی ما در انقلاب اسلامی ایران شد و خداوند متعال برای این اتحاد بین قلوب به ملت ما جایزه ای ارزانی داشت که همان کمک ها و امداد های غیبی در این راه بود.

عابدینی تصریح کرد: این سه عامل باید همواره در جامعه و بین مردم در جریان باشد، همه این عوامل در کنار هم می توانند زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

این مقام مسئول مطرح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند در حال حاظر شاید در قزوین با داعشیان و تکفیری ها می جنگیدیم! می گویند بیایید مذاکره کنیم، من از شما می پرسم که گرگ مذاکره می فهمد؟ گرگ فقط به فکر دریدن است و آمریکایی ها هم فقط به فکر دریدن و کودک کشتن هستند .

وی با توضیح علل حضور مستشاران ایرانی در صوریه گفت: ما فرهنگ فاطمی داریم، حضرت فاطمه ای که در نماز صبح اول برای همسایه خود دعا میکند بعد برای خودش و کودکانش، با این عقیده در کشور عراق و سوریه حضور فعال داریم .

امام جمعه قزوین: کسانی که در انقلاب اسلامی حقوق نجومی بگیر هستند خیانت کاراند،  انقلاب را بشناسیم، انقلاب را بسازیم چرا که این انقلاب قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین کرد: وظیفه بعدی ما صدور انقلاب اسلامی به تمام کشورها تا پرچم انقلاب را به دست صاحب واقعی اش تحویل دهیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار