خبرهای داغ:
سلمان جعفری
به پاس رشادت شهدای دانش آموز تیران و کرون
مرزبان : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) برگ جدیدی از مبارزات حق علیه باطل در دنیا بود که از ابتدا فرهنگ ایثار و شهادت را با خود به همراه داشت.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

   به گزارش خبر گزاری بسیج از تیران و کرون ؛ مدیر آموزش و پرروش شهرستان تیران و کرون در یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه حاج رضا مظاهری تیران با بیان اینکه بر مبنای حرکت امام خمینی (ره) در مسیر پیشرفت انقلاب حرکت می کنیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) برگ جدیدی از مبارزات حق علیه باطل در دنیا بود که از ابتدا فرهنگ ایثار و شهادت را با خود به همراه داشت.

   علیرضا مرزبان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را حاصل فداکاری و از خودگذشتگی شهیدان دانست و گفت: این انقلاب در مسیر اسلام و حق شکل گرفت و امنیت و ثبات کنونی ایران اسلامی و اقتدار و صلابت آن در دنیا به برکت خون شهیدان بدست آمده است.

   وی با اشاره به ارزش و اعتبار جمهوری اسلامی در دنیا، یادآور شد: مبارزه و ایستادگی و برافراشتن پرچم اسلام، حق و عدل در کشور خواسته مهم شهدا است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

   مدیر آموزش و پرروش تصریح کرد: پیام و خواسته شهدا از نسل های جدید همیشه همین بوده ولی در دنیای کنونی نحوه شنیدن این پیام شهدا در بین مردم تغییر پیدا کرده است.

   مرزبان گفت: بقای بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و پایبندی به عهد و پیمان شهدا رسالت مهم مردم و به خصوص نسل جوان و دانش اموزان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها