دهه فجر نماد مقاومت و ایستادگی ملّت است که با اتکا به اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب عاشورا پایه های نظام طاغوت را فرو ریخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 39 سال در تمامی جهان پرتو افشانی کرده و دنیا از این انقلاب همچنان در تحیّر است.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۹۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 دهه فجر نماد مقاومت و ایستادگی ملّت است که با اتکا به اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب عاشورا پایه های نظام طاغوت را فرو ریخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 39 سال در تمامی جهان پرتو افشانی کرده و دنیا از این انقلاب همچنان در تحیّر است.

ما امروز درحالی وارد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران می شویم که وعده های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یکی پس از دیگری محقق گردیده وطلیعه پیروزی نهایی مکتب امام خمینی (ره) در جهان روز به روز بیش تر نمایان می شود.

اقتدار حزب الله لبنان ، مقاومت مردمی سوریه ، عراق و یمن ، حق طلبی مردم بحرین ، آذربایجان ، نیجریه ... و فریاد های مرگ بر استکبار در گوشه و کنار جهان تنها گوشه ای از ثمرات پربار انقلاب اسلامی ایران است.

وما اهالی قلم و رسانه یا به عبارت شیرین تر ، افسران جنگ نرم امروز با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب،سیّد علی خامنه ای پیمان می بندیم که وفادارترین سربازان این مرز و بوم بمانیم و از هیچ جبهه سخت و نرمی نهراسیم و با تدبیر و هوشیاری از مرز های اسلام و کشورمان دفاع کنیم ؛ اجاره ندهیم به فرهنگ وهویت ایرانی اسلامی ای که با شهادت جوانان بیدار به دست آورده ایم ،تجاوزی شود و پرچم پاکی که از دهان آمریکایی صفت ها بیرون کشیده ایم را سلامت ودر صلابت به امام عصر (عج) برسانیم.

بی شک و با یقین ما اصحاب رسانه همان سوگند نون و القلم کمر قلم مان را استوار برای انقلاب نگه خواهیم داشت و با تیزی آن چشم حسودان انقلاب و اسلام را کور خواهیم کرد و هرشب تیتر «ما سربازان پابرهنه سیّد علی خامنه ای هستیم » را در پس مغزمان تکرار می کنیم تا هرطلوع با هوشیاری رساندن پرچم اسلام به دست صاحب الزمان (عج) بیدار شویم.

و در آخر با کلام زیبای شهید آوینی پیاممان را به پایان می رسانیم:

دست ما اگر به نخل بلند و جود او «امام زمان» نمیرسد !دست خمینی که می رسد...او آمد تا معنای انتظار را به این امّت برساند.

در آیینه وجود خود که اسوه مصادیق منتظران بود و اکنون دور افلاک را مرادی نیست جز اینکه منتظر مهدی (عج) باشد.

وسخن آخر اینکه ما اصحاب رسانه استان اردبیل اعلام می داریم با مردم شهید پرور و اقشار مختلف استان، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بلندتر فریاد خواهیم زد و در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهانی خواهیم زد.

و من الله توفیق

ارسال نظرات