خبرهای داغ:
با موضوع انقلابی گری؛

برگزاری نشست بصیرتی در حوزه خواهران سپاه جوانرود برگزار شد

نشست بصیرتی با موضوع انقلابی گری به مناسبت دهه مبارک فجر توسط حوزه خواهران ناحیه جوانرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، حجت الاسلام امجدیان در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) اساس مشروعیت حکومت جمهوری اسلامی را بر مبنای ارزشهای پذیرفته شده در مکتب انبیا الهی بنا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه جوانرود افزود: انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر خود توانسته ماهیت و اصالت اولیه خود را حفظ کند و به پرتو افشانی معنوی بیش تر در سطح جهان بپردازد.

وی تأکید کرد: تاریخ جهان در عصر جدید دو انقلاب بزرگ را در برابر امپریالیسم تجربه کرده است یکی در چین و دیگری در شوروی، ماهیت این دو از ملت واحد کفر است، اما تأملی در سرنوشت این دو کشور با انقلاب هایشان می تواند محل عبرتی عظیم باشد که هیچ یک از این دو انقلاب نتوانسته اند اصالت و استقلال خویش را در برابر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ حفظ کند ولی انقلاب اسلامی نه تنها ماهیت خود را حفظ کرده است بلکه مداوم ضربه هایی کاری بر پیکر آن هم وارد کرده است.

حجت الاسلام امجدیان در ادامه سخنانشان به معرفی کردن شاخصه های انقلابی گری پرداخت و افزود: اولین شاخص پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب است، یعنی هر آنچه که مبانی اساسی انقلاب و هر آنچه که ارزش و اصول اسلام است را ما باید رعایت کنیم، نمی شود که ما مسلمان باشیم و اسلام را قبول داشته باشیم اما احکام اسلامی را جاری نکنیم و این از ترفندهای دشمن است که مسلمان باشیم و اسلام را قبول کنیم اما در عمل احکام اسلام راجاری نکنیم.

حجت الاسلام امجدیان به هدف گیری آرمانهای انقلاب اشاره کرد و گفت: ما باید به ندای مسلمانان جهان لبیک بگویم و از فرقه گرایی بپرهیزیم.
وی در پایان به تشریح پایبندی استقلال کشور به عنوان یکی دیگر از شاخصه های انقلابی گری پرداخت و گفت: انسان انقلابی باید به دنبال استقلال کشور باشد.
ارسال نظرات