خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

برخی با ترفند به جریان‌ها جهت می‌دهند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تحلیل‌های دیجیتال در رسانه ضرورت دارد، چرا که برخی از جراید با ترفند‌های رسانه‌ای به جریان‌ها سمت و سو می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۹۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌السلام علی‌مرادیوسفی‌ در مراسم سالروز پیروزی انقلاب و اختتامیه دوره خبرنگاری که در مرکز آموزشی فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه برگزار شد، گفت: برای نعمت حاکمیت دین در جامعه و ولایت فقیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید شکرگذار باشیم، چرا که پیروزی انقلاب به برکت این ولایت‌پذیری است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: از جمله امداد و نصرت الهی همان ترس و وحشتی است که خدا از شما بر دل دشمنان می‌افکند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه اگر در کشوری ولایت تحاکم شود نصرت و پیروزی ایجاد می‌شود، افزود: در حذب الله لبنان مسیر ولایت جاری شد و به نصرت‌های بسیاری دست یافته است.

این مسؤول ادامه داد:‌ در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب، حکومت اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی، حکومت اسلامی» تشکیل شد و در ابتدا برای غربی‌ها باور این موضوع دشوار بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پنج مرحله دارد و بخشی را پشت سر گذاشتیم و برخی مراحل باید تکمیل شود، یادآور شد: در بسیاری از کشورها مانند مصر، لیبی، الجزایر او... انقلاب شد، اما حکومت اسلامی تشکیل نشد.

یوسفی راد گفت: مرحله سوم تشکیل دولت اسلامی است و باید دولتی به معنای واقعی اسلامی تشیل بدهیم و حاکمان آن از افراد مرغوبان غربی‌ها نباشند و در کشور روحیه و تفکر انقلابی و جهادی ترویج داده شود.

این مسؤول ادامه داد: امنیت کشور با روحیه جهادی حاصل شده و برای این موضوع خواب از چشم عده‌ای ربوده شده که مردم آرام می‌خوابند و شهدایی تقدیم شده است که باید این نکات را به یاد داشته باشیم.

یوسفی‌راد گفت: در عرصه صنایع دفاعی و نظامی در کشور سرمایه گذاری مردمی نبوده است، اما با وجود تحریم‌ها از روز نخست امروز به پرتاب موشک‌های بالستیک رسیدیم.

این مسؤول گفت: بعد از انقلاب تا کنون از تولید پیکان به پراید رسیدیم و پیشرفتی حاصل نشد در حالی که حتی ترحیم‌ها برای این صنایع نبود و هنوز یک لیتر مصرف بنزین‌ها را پایین نیاوردند، اما در ایجاد امنیت و صنایع نظامی پیشرفت کردیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه مدیریتی کشور هنور تفکرات غالبی وجود ندارد، گفت: واردات مدیران از خارج با تفکرات انقلابی تناقض دارد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: زمانی مملکت اسلامی می‌شود که غلبه مدیران بومی گسترده باشد.

به گفته این مسؤول، در هر سه قوه این کشور با احتساب برای هر کرسی مدیریتی حدود 72 شهید دادیم و عاشورایی به پا شده است.

وی تصریح کرد: امروزه انفجار اطلاعات رخ داده و در گذشته حداکثر 5 الی 10 درصد اخبار و اطلاعات به جامعه می‌رسید و 90 درصد آمار و اطلاعات مخفی می‌ماند، اما اخبار امروز 95 درصد آنلاین است و 5 درصد مابقی هم با چند ساعت تاخیر به دست مردم می رسد که این نشان دهنده انفجار اطلاعاتی و پیشرفت تکنولوژی است.

این مسؤول تاکید کرد: اگر متولیان واقعیات را به مردم انتقال بدهند، مردم آگاهانه تصمیم می‌گیرند، اما برخی با حیله‌ها و ترفندهای رسانه به جریان‌ها جهت می‌دهند و پراکندگی در عرصه رسانه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در جامعه انسجام به وجود بیاید و خطوط انقلاب تعیین و در این راستا 2 قطب جبهه انقلاب و غیرانقلابی مشخص شود.

یوسفی‌راد گفت: در هیچ جای دنیا اجاره فعالیت مخالفان نظام حاکمیتی داد نمی‌شود، اما امروز دشمنان بر این افراد سوار شدند و دیگر رقابت نمی‌کنند و حتی ساختار نظام را قبول ندارند.

وی تاکید کرد: باید در عرصه رسانه انسجام ایجاد شود و تحلیل‌ها دیجیتال باشد نه آنلاین، چرا که واقعیت باید در اولویت قرار بگیرد.

یوسفی‌راد تصریح کرد: سیستم تحلیل رسانه‌ها باید سیستم دیجیتال باشد  تا امواج را دریافت کند و با سیستم‌های پیشرفته تحلیل‌های قوی داشته باشند، اگر سواد رسانه‌ای در کشور تقویت نشود از مسائل دنیا جا می‌مانیم.

این مسؤول گفت: اگر سواد رسانه‌ها خوب شود می‌توانند حق و باطل را تشخیص بدهند، چرا که در هیچ زمانی همانند امروز حق و باطل به هم نزدیک نشده است و باید حقانیت دین و نظام را به گوش دنیا برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار