تاکنون یک هزار و 600 واحد مسکونی به مددجویان استان زنجان واگذار شده است.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 600 واحد مسکونی به مددجویان استان زنجان واگذار شده است، گفت: واگذاری تعداد 400 واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است.

محمد محمدی قیداری در آیین تحویل واحدهای مددجویی و در دیدار با مددجویان سازمان بهزیستی افزود: از آغاز تحویل واحدهای مسکن مهر بهزیستی استان زنجان متعهد به واگذاری 2 هزار مسکن مهر به مددجویان خود شده بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 600 واحد مسکونی به مددجویان استان زنجان واگذار شده است، اظهار داشت: تعداد 400 واحد نیز در دست اقدام است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون واگذاری مسکن مهر به خانواده‌های دارای دو معلول در بهزیستی در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: در روستاهای استان زنجان 79 خانواده دارای دو معلول و در شهرهای زنجان 121 خانواده دارای این شرایط وجود دارد.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه برای صاحب مسکن شدن این خانواده‌ها در روستاها 15 میلیون تومان وام بلاعوض پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در شهرها نیز این وام‌ها براساس جمعیت شهری به ترتیب 30 و 32 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه وام بلاعوض برای خانواده‌های تک معلولی بین 6 تا 8 میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: معافیت هزینه انشعابات نیز از دیگر مزایای مسکن مهر برای معلولان است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن مهر معلولان یک، دو و سه خوابه احداث شده است، بیان کرد: حداکثر 300 هزار تومان اقساط مسکن مهر برای مددجویان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات