مظفری
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: باید به روحیه ایثارگری دفاع مقدس برگردیم و قدر اقتصاد مقاومتی را بدانیم و در راستای آن عمل کنیم، به‌طور قطع بازاریان توانایی احیاء اقتصاد کشور را دارند.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن‌پور در جشن پیروزی انقلاب که با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اغلب راویان احادیث ائمه، بازاریان هستند و حتی یکی از شهدای بزرگ در راه اسلام و ائمه، خرمافروشی به نام میثم تمار بود که در زمان شهادت نیز ذکر حضرت علی(ع) بر زبانش بود.

وی با بیان اینکه بازاریان همیشه در رکاب ائمه و علماء بوده‌اند، افزود: نخستین نامه امام راحل به بازاریان تشکر از آن‌ها به‌دلیل همراهی ایشان در راه انقلاب بود، رهبر انقلاب فرمودند نخستین گروهی که در نهضت انقلاب به امام راحل پاسخ دادند بازاریان بودند پس نقش اصناف نقش بسیار پررنگی است.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه مجموع بازاریان در رکاب انقلاب قدم بر می‌دارند، تصریح کرد: در زمان جنگ نیز اصناف با حضوری پررنگ در همه عرصه‌ها شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند، جنگ تمام شد اما کار بازاریان تاره شروع شده، بازاریان افسران عرصه اقتصادی کشور به‌شمار می‌روند، بسیاری از فرماندهان زمان جنگ ما خود بازاری بوده‌اند، زمانی که جنگ شد فرمانده‌ها جلو و ما پشت سر آن‌ها بودیم و امروز اصناف در جبهه اقتصادی پیشگام بوده و فرماندهان پشت سر آن‌ها ایستاده‌اند.

به گزارش تسنیم، حسن‌پور با بیان اینکه دلیل پیروزی انقلاب ما وجود یک پشتوانه فکری قوی بود، گفت: اینکه انقلاب اسلامی ما 38 سال روی پای خود ایستاده به این دلیل است که 15 سال برای پیروزی این انقلاب زحمت کشیده شد، شهید مطهری می‌فرماید که آینده انقلاب ما در صورتی تضمین می‌شود که عدالت و آزادی را حفظ کنیم، روی مسئله استقلال فکری و فرهنگی تاکید بیشتری دارم و ما باید مکتب خودمان را که همان مکتب اسلام است در میان مردم بهاجرا بگذاریم.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی را در سال 95 در اتاق اصناف با همکاری اصناف آغاز کرده‌ایم، گفت: ما باید به خودمان تکیه کنیم، بزرگترین مشکل دولت این است که به بیرون نگاه کرد، روحیه انقلاب ما استکبارستیزی بود و آمدن ترامپ سبب می‌شود تا ما مجدد چهره واقعی آمریکا را ببینیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور اظهار داشت: در برجام تلاش بسیاری وجود داشت ولی چه نتیجه‌ای حاصل شد، باید به استقلال فکری "ما می‌توانیم باز گردیم"، بازار کشور ما تبدیل به مرکز فروش اجناس چینی شده، بسیج اصناف قول می‌دهد با بازار اینترنتی که راه‌اندازی شده اجناس ایرانی را به بهترین نحو معرفی کند، در بحث تخفیف‌های مالیاتی نیز در حال تلاش هستیم.

وی افزود: ستاد ما متشکل از بازاریان بوده و بسیج اصناف صرفاً دبیر کار است، بسیج باید بازوی قدرتمند اصناف باشد تا روحیه سلحشوری حفظ شود، نیاز داریم تا به روحیه ایثارگری دفاع مقدس بازگردیم و قدر اقتصاد مقاومتی را بدانیم و در راستای آن عمل کنیم، به طور قطع که بازاریان توانایی احیای اقتصاد کشور را دارند.



ارسال نظرات