رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه امروز باید قدرت رسانه ای کشور تقویت شود،توضیح داد:انعکاس و بازتاب گسترده اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی، می تواند توطئه های رسانه های غرب را که برای مقابله با انقلاب ملت ایران تشکیل شده اند، را خنثی کند.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۳۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان دیروز در آیین افتتاح دفتر این کانون،اظهار کرد:اثرگذاری و قدرت نفوذ رسانه در دنیای کنونی به قدری زیاد می باشد که حوزه جنگ ها تغییر داده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن،نفوذ به مرزهای فرهنگی را با نفوذ به مرزهای خاکی تغییر داده است،ادامه داد:نفوذ به قلب ها و ذهن ها از اولویت های تهاجم دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر اینکه ابزار نفوذ گسترده و بزرگ امپراطوری و امپریالیسم فرهنگی،ابزار رسانه است، افزود: برای مواجهه با دشمنان در این جنگ نرم، که هدف تغییر ماهیت دینی به هویت غربی را مدنظر قرار داده است،رسانه ها نقش ویژه و پررنگی را دارند.

جعفری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه امروز باید قدرت رسانه ای کشور تقویت شود،توضیح داد:انعکاس و بازتاب گسترده اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی، می تواند توطئه های رسانه های غرب را که برای مقابله با انقلاب ملت ایران تشکیل شده اند، را خنثی کند.

وی اهمیت این اقدام را بسیار بالا برشمرد و تصریح کرد:افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستان ها موجبات انسجام، اتحاد و روان بخشی امورات رسانه ای را به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پایان با تبیین اینکه هرجا بسیج حضور دارد، در آنجا هیچ مشکلی به وجود نمی آید، اضافه کرد: باید از کلیه توان استفاده شود تا بسیج به اهداف اصلی خود که تحقق آرمان های امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری می باشد، برسد.

ارسال نظرات