خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

آمریکا با ترامپ از هم پاشیده خواهد شد/ دوستی با بیگانگان عین خیانت است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: امریکا مطمئن باشد همچون شوروی که امام پیشبینی نابودی آن را داده بود، این کشور با صاحبش(ترامپ) از هم پاشیده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۷۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول در هشتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای آرمانهای بلندی است، آرمانهایی که در محور الهی حرکت می کند و در مسیر حکومت موعود حرکت خود را ادامه می دهد.

وی  گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی، قرآنی و در مسیر تشکیل حکومت حق بوده و بر محور الهی و مسیر بسترسازی برای برقراری حکومت موعود با شتاب حرکت می‌کند.

جانشین سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: یادواره‌هایی که به مناسبت شهدای اقشار برگزار می‌شود باید دارای هدف خاصی باشد و به ما نشان دهد چرا شهدای ما این مسیر را انتخاب و بهترین هدیه الهی یعنی جان خود را تقدیم کردند.

کریمی اول با بیان اینکه باید از خود بپرسیم که آیا می‌توانیم ادامه‌ دهنده راه و آرمان‌های شهدا باشیم یا خیر، گفت: اگر صحنه دفاع از انقلاب پیش بیاید ما هم همانند شهدا از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

 *روحیه شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

وی با تبیین ویژگی شهدا گفت: یکی از ویژگی شهدا توکل به خدا بود که تنها برای خدا و دین خدا حرکت می‌کردند و ما باید بررسی کنیم ک آیا اقدامات امروز ما در عرصه حیات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی رنگ و بوی خدایی دارد یا خیر.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهدا در مسیر اعتلای حق و حکومت دینی حرکت کردند، گفت: شهدا هیچ‌گاه در مسیر حرکت خود جناح و یا نهضت شخصی را انتخاب نکردند.

کریمی اول دومین ویژگی شهدا را مطیع امر ولایت بودن خواند و گفت: شهدا چه در سرما و چه در گرما مطیع امر ولایت و گوش به فرمان امام بودند.

*ما هیچ گاه از خواسته های خودمان کوتاه نمی آییم

وی با بیان اینکه این فتنه گران بودند که به آمریکایی‌ها لبخند زدند و امید را در دل آنها ایجاد کردند، افزود: همان‌گونه که مجلس شهدا را برگزار می‌کنیم باید راه شهدا را بدانیم و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

کریمی اول اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکایی‌ها غیرقابل‌ اعتماد بوده و از هیچ منطقی برخوردار نیستند و تلاش می‌کنند با لبخندهای ظاهری و خنجری که در دست دارند از پشت بر پیکره انقلاب اسلامی وارد کنند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه از رئیس‌جمهور آمریکا هیچ هراسی نداریم، افزود: از زمان کارتر تا کنون رجزخوانی‌هایی زیادی از این کشور صورت گرفته که تا کنون هیچ کاری هم نتوانستند انجام دهند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ترامپ بداند کوچک‌ترین غلطی که بخواهد در منطقه بکند با انبوهی از انواع موشک‌های راهبردی مواجه خواهد شد چرا که در این زمینه هیچ تعارف و شوخی باکسی نداریم. 

 وی خاطرنشان کرد: امریکا مطمئن باشد همچون شوروی که امام پیشبینی نابودی آن را داده بود، این کشور با ترامپ از هم پاشیده خواهد شد.

کریمی اول افزود: افتخار می‌کنیم در بین آحاد مردم روحیه جهادی نهفته است و برای جان‌فشانی در راه انقلاب هرگز کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار