امام جمعه ازنا گفت: از روزاول عشایر با نهضت امام بیعت و ایستادگی کردند امروز هم ایل بختیاری وهمه طوایف ان مانند سال 42در مسیر انقلاب ایستاده اند
کد خبر: ۸۸۲۰۹۸۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان در مراسم جشن انقلاب شهرستان حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه ازناضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نقش عشایر درانقلاب اشاره کرد واظهارداشت: از روزاول عشایر با نهضت امام بیعت و ایستادگی کردند،

وی افزود :عشایر پیرو مقام معظم رهبری اندو ثابت شده است که این بیعت شما بیعت قبلی است. سلام ودرود خدا بر شما طوایف غیور مند و دلیر ایران باد.

وی درادامه به پیشرفت های علمی بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت :امروزه ما درتمامی علوم حرف برای گفتن داریم همچون موشکی،هوافضا،نانو و ... واین علوم فقط مختص چندکشوردر دنیا میباشد که ایران جزو یکی ازاین کشورهاست.

امام جمعه ازنا بیان کرد : جمهوری اسلامی ایران توانسته است خودش را دردنیا معرفی کند.شاهچراغی افزود صنایع هسته ای و فناوری هسته ای یکی عز دستاوردهای ملت بزرگ ماست و تولید سوخت 20٪ اورانیوم از پیچیدگی های زیادی برخوردار است که به لطف خدا دانشمندان ما به این مهم دست یافته اند.

انتهای خبر/ز
 
ارسال نظرات