خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:
مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: امام خمینی (ره) ما را از استصباح نجات داد، در زمان پهلوی ملعون ما را به تمسخر می گرفتند و می گفتند ایرانی ها حتی نمیتوانند ابریت (افتابه) بسازند.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۹۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه امام حسن (ع) در دومین روز از دهه فجر ،همایش دستاورد های انقلاب صنعتی به همت حوزه امام علی (ع)در شرکت نفیس نخ شهر صنعتی قزوین  برگزار گردید .

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین  در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بین الملل است که در سال 57 بدون تاثیرپذیری از قدرت های جهان توانست شکل بگیرد و به تعبیر بزرگان و کارشناسان عالم را شگفت زده کرد.

وی اذعان کرد: اگر امروز کسی ادعا کند انقلاب تا الان برای ما معجزه کرد و اشکالتی نداشت اشتباه و گزاف است اما در عین حال انقلاب اسلامی به ما اموخت که ما میتوانیم.

این مسئول تبیین کرد: امام خمینی (ره) ما را از استصباح نجات داد، در زمان پهلوی ملعون ما را به تمسخر می گرفتند و می گفتند ایرانی ها حتی نمیتوانند ابریت (افتابه) بسازند.

مهدی جو با ابراز تاسف بیان کرد: امروز هم کسانی در داخل کشور همان حرف های آن دوران را تکرار می کنند و می گویند: اب اشامیدنی ما هم وابسته به مذاکرات است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد: این که عده ای انقلاب را  محدود به برهه و زمان خاصی عنوان می کنند غلط و خیانت است، امام فرمود :جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر!

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در چندین سال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای در سطوح مختلف داشته ایم به طوری که در صنعت داروسازی جزءسه کشور اول تولید کننده دارو بودیم .

مهدی جو تصریح کرد: هرچه ما در سطوح مختلف کسب کردیم در اوج تحریم و جنگ بدست آورده ایم ، در سایه رهبری و خودباوری و اتکا به توان داخلی از مکتب انقلاب کسب کردیم لذا انقلاب زنده است

وی افزود: امام بارها می فرمود: من خادم ملت هستم و به آن افتخار میکنم، من دست کارگر را می بوسم؛ یادمان باشد به نام امام و خط امام تفکر امام را تحریف نکنیم .

مهدی جودر پایان یاداور شد: امروز با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی به وضوح تاثیر انقلاب اسلامی را در ترویج  و گسترش فرهنگ ناب اسلام  در منطقه و کشورهای مسلمان شاهد هستیم .

1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها