فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

مکتب، رهبر و مردم ولایی سه رکن انقلاب اسلامی است

سردار علی محمد اکبری، در جمع کارکنان سپاه ناحیه بروجن، گفت:‌ انقلاب اسلامی بر سه پایه؛ مکتب ولایی، رهبر ولایی و مردم ولایی استوار است و استان ما معروف به استان ولایت مداری است .
کد خبر: ۸۸۲۰۹۹۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه مبارک فجر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن میزبان سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان بود.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما هرچه داریم به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی داریم و باید خداوند را به خاطر نعمت انقلاب اسلامی، نعمت رهبری ، نعمت خدمت در نظام مقدس و بسیاری از دیگر نعمات الهی، شاکر باشیم .

سردار اکبری ادامه داد: انقلاب اسلامی بر سه پایه؛ مکتب ولایی، رهبر ولایی و مردم ولایی استوار است و استان ما معروف به استان ولایت مداری است .

وی، ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری و هم اکنون علاقه خاصی به مردم این استان دارد و کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، دلاوری ها و رشادت های رزمندگان استان را فراموش نکرده اند و این رزمندگان چه شاغل، چه بسیجی و چه بازنشسته در محور مقاومت نیز خوش درخشیدند.

سردار اکبری، در پایان به پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز در سال 89 اشاره و در مورد توجه بیشتر به جایگاه مسجد و پایگاه های مسجد محور گفت: شروع رسالت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) و نشر اسلام از مسجد بود، پایگاه معنوی و بصیرت مسجد است، رسیدگی به محرومین در مساجد می باشد .

در ابتدای این مراسم صمیمی که در محل سالن نمایش راوی ناحیه بروجن برگزار گردید سرهنگ پاسدار علی کیهانی، فرمانده سپاه ناحیه بروجن طی گزارشی فعالیت های این ناحیه را بیان کرد.

وی، ضمن خوش آمد گویی و تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: در مدت انجام وظیفه به عنوان فرمانده ناحیه تعداد 4 حوزه مقاومت به حوزه ها و تعداد 10 پایگاه محلات و پنج پایگاه اقشاری نیز افتتاح گردیده است.

کیهانی اضافه کرد: در این مدت 4 سالن ورزشی تکمیل و افتتاح شده و دو سالن بزرگ در شهرهای سفید دشت و فرادنبه نیز در حال ساخت می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در پایان گزارش خود، مساعدت فرماندهی سپاه استان برای اتمام پروژه های در حال ساخت در شهرستان بروجن را خواستار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم نیروهای شاغل و بازنشسته سپاه در شهرستان بروجن حضور داشتند .

ارسال نظرات