آیت الله ناصری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد:

اطاعت از خدا، خدمت به مردم و ایستادگی در برابر استکبار؛ از مولفه های روحیه انقلابی گری است

آیت الله ناصری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد گفت: اطاعت از خدا، خدمت به مر و ایستادگی در برابر استکبار؛ از مولفه های روحیه انقلابی گری است.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۳۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد با اشاره به نوزدهم بهمن‌ماه سالروز بیعت هما فران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام (ره) گفت: در این روز افرادی بالباس شخصی و بقچه به دست بانظمی منحصربه‌فرد وارد بیت امام (ره) در مدرسه علوی شدند و پس از پوشیدن لباس نظامی بیعت خود را با امام امت اعلام کرده و پس از سخنرانی ایشان مجدداً لباس‌ها را از تن کنده و به پادگان‌های خود برگشتند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری ادامه داد: این خبر به‌قدری برای رژیم سنگین بود که پس‌ازاینکه خبر این بیعت در رسانه‌ها منتشر شد دولت بختیار آن را تکذیب کرد و آن را ساختگی خواند.

ناصری با اشاره به اینکه این حرکت هما فران ناشی از روحیه الهی امام بود اضافه کرد: زمانی که امام (ره) در فرودگاه قصد حرکت به سمت بهشت‌زهرا داشت قبل از اینکه سوار اتومبیل شود خطاب به هما فرانی که دورتادور ایشان را گرفته بودند فرمود من عزت شمارا می‌خواهم و می‌خواهم نوکر امریکا نباشید و همین جمله کافی بود تا در آنان جرقه‌ای این چنینی ایجاد کند.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب را ایجاد تحول درونی در ملت برشمرد و گفت: درزمانی که بلوک‌های شرق و غرب قدرت را در دست گرفته و ملت‌ها را برده خود می‌دانستند امام با آن روحیه الهی دل‌های مردم را به قدرت لایزال الهی متوجه کرد و به مردم فهماند که قدرت اصلی از آن خداست و باید به او اتکا کرد.

امام‌جمعه یزد در پایان مؤلفه‌های روحیه انقلابی گری را اطاعت از خدا و ولی او، خدمت برای مردم و ایستادگی در برابر استکبار دانست و اظهار داشت: اگر از تحریم ها و تهدیدات نترسیم و تسلیم امر خدا و پشتیبان ولایت که خدا ما را به آن امر کرده باشیم هرگز آسیبی به ما وارد نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار