خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

بصیرت حماسی و دینی شهدای مدافع حرم در برابر مزدوران ارزشمند است

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: بصیرت حماسی و دینی شهدای مدافع حرم در مقابله با مزدوران و ابرقدرت های هم پیمان آنان کار ارزشمندی است.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۸۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اسماعیل برزگر راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان درمیان اظهارداشت: شهدا تندیس تقوی، مظهر ایمان و الگوی صبر و استقامت هستند.

برزگر با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا زنده کردن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر است، اضافه کرد: عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون از خود گذشتگی شهدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به فرهنگ ما وارد شده است، اضافه کرد: اگر ارزش ها و فرهنگ دینی و اسلامی ما حفظ شود، با درس آموزی از مکتب شهدا می توانیم جامعه را به سعادت رهنمون کنیم.

به گفته وی نظام اسلامی متکی به خدای متعال و با پشتیبانی مردم شکل ‏گرفته و بر اساس همین قدرت نیز به اهداف خود نزدیک می‏ شود.

وی عنوان کرد: آمریکا با راه اندازی هشت سال جنگ تحمیلی با همکاری کشورهای ابر قدرت اروپایی، یک جنگ جهانی با مقیاس کوچکتر را طراحی کرد و در نظر داشت تا به بدنه این انقلاب آسیب بزند.

وی بیان کرد: بصیرت حماسی و دینی شهدای مدافع حرم در مقابله با مزدوران و ابرقدرت های هم پیمان خود کار ارزشمندی است.

گفتنی است، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت حوزه ابوذر غفاری شهرستان درمیان یادواره شهدای مدافع حرم دردبیرستان تلاش شهر اسدیه برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها