معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

تبعیت از ولایت منبع قدرت انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جمع نویسندان و هنرمندان بسیجی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال جداکردن حلقه وصل بین امام و امت است.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست تحلیلی بر ادبیات داستانی، فیلم نامه و نمایش نامه انقلاب اسلامی در تالار گفتگوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جمع هنرمندان بسیجی با تبریک دهه فجر، گفت: باید قدردان این انقلاب باشیم، حضرت امام(ره) ما را احیاء کرد و همه ما مدیون امام و شهدا هستیم و باید بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در معرفی منابع قدرت انقلاب اسلامی، بیان کرد: اولین منبع قدرت یافتگی انقلاب اسلامی، تکیه بر قدرت لایزال الهی است.

وی، ادامه داد: از اول انقلاب تکیه حضرت امام خمینی(ره) بر قدرت لایزال الهی بود، تکیه امام فقط به خداوند بوده و مقام معظم رهبری یکی از رموز موفقیت معمار کبیر انقلاب اسلامی را همین اتکای ایشان به خداوند می دانند.

سرهنگ مرادی تأکید کرد: دومین منبع قدرت انقلاب اسلامی، توده های عظیم مردمی است و هیچ جای دنیا سراغ نداریم که یک انقلابی رخ داده باشد و مردم آن به صورت گسترده و مداوم از رهبرشان دفاع کنند.

وی، سومین منبع قدرت انقلاب را تبعیت از ولی فقیه دانست و اظهار داشت: دشمن از آن جمهوری اسلامی می ترسد که امام عادل دارد و امتی وجود دارد که پشت سر او مثل کوه ایستاده باشد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام یادآورشد: امروز دشمن به دنبال این است که حلقه وصل بین امام و امت را جدا کند و شما هنرمندان باید این حلقه اتصال را تقویت کنید.

مرادی در پایان گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است. سال 1360 به علت خیانت بنی صدر خرمشهر به دست دشمن افتاد، حواسمان باشد امروز باورهای ما خرمشهر است، جوانان و خانواده ها خرمشهر ما هستند و شما هنرمندان عزیز به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم هستید و باید نقش آفرینی کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار