همزمان با دهه مبارکه فجر ؛مراسم شب شعر پایگاه مقاومت بسیج ابوذر از حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد با حضور فرماندهی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در این مراسم که فرماندهی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد و بسیجیانحضور داشتند.چند تن از شاعران بسیجی اشعار انقلابی خود را قرائت نمودند که این اشعار توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و شاعران برتر انتخاب شدند.پخش کلیپ نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سرهنگ زارع کمالی در این مراسم با بیان اینکه این انقلاب حاصل خون هزاران شهید دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم است، افزود: مادران شهیدان و رزمندگان خون دلها خورده اند تا این انقلاب الهی و اسلامی به این مرحله رشد و بالندگی برسد.

وی در ادامه حضور و در صحنه بودن مردم را نشانه بیداری و قدردانی از شهیدان و مادران و پدران شهدا خواند و بر لزوم ادامه راه شهیدان تاکید کرد.

زارع کمالی بر لزوم همبستگی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه تاکید و بیان کرد: نعمت ولایت برای ملت مسلمان ایران و جهان اسلام ارزشمند و ذی قیمت است.

وی در پایان این نشست ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، این روز را برای دشمنان اسلام و انقلاب غیر قابل تحمل و این اتحاد را غیر قابل باور دانست.


ارسال نظرات