مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
سردار سلیمانی با اشاره به استقبال گسترده مردم از طرح ثبت نام خادمین شهدا گفت: آغاز بکارگیری خادمین شهدا در یادمان های دفاع مقدس از اول اسفندماه آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگارفرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به استقبال مردمی برای ثبت نام در طرح خادمین شهدا و بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: تاکنون بیش از 35 هزار خادم داوطلب در سال های اخیر برای خادمی در مناطق عملیاتی شمالغرب، غرب و جنوب ثبت نام کرده‌‌اند که در آخرین مرحله ثبت نام بیش از 6500 نفر برای خادمی در راهیان نور جنوب کشور نام نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به مراحل گزینش و ارزیابی خادمینی که به تازگی ثبت نام کرده اند،گفت: خادمین پس از پذیرفته شدن در مرحله ارزیابی در ایام اوج راهیان نور جنوب از اول اسفند95 ماه لغایت 13 فرودین سال 96 در بازه های 10 روزه بر اساس نیاز در یادمان‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور برای خدمت به زائران حضور پیدا خواهند کرد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان اظهار داشت: بحمدالله استقبال مردم برای ثبت نام در طرح خادمین شهدا بسیار زیاد است و در بازه های زمانی، اردوگاه ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس گنجایش بکارگیری از این همه خادمین ندارد و به ناچار، الویت با خادمین باراولی است.
ارسال نظرات