خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب در جمع اعضای پایگاه شهیدان پور احمدی در شرکت نفت این شهرستان به دشمنی دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: استکبار از یک قرن پیش دشمنی خود را به ما نشان داده و همیشه ضررش به این کشور رسیده است و ما را به عقب ماندگی کشانده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۲۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، کاظم قلعه افزود: ما باید با هوشیاری خود این استقلال آزادی و سربلندی که از منافع انقلاب است از دست ندهیم و در برابر دشمنان انقلاب با تمام قد بایستیم و همیشه در صحنه حاضر باشیم و با تفکر انقلابی و با شعار و عمل می توانیم در برابر دشمنان شکست ناپذیر بوده و ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها انقلابی که در مقابل انقلاب سرمایه داری ایستاد انقلاب اسلامی بود و تنها مردمی که در برابر خواسته های نامشروع استکباران عالم و نظام سرمایه داری غرب ایستاد مردم ایران بود.

قلعه ادامه داد: برای اینکه این انقلاب از یک هویت برخوردار بوده و این هویت را بر اساس آموزه های دینی و انقلابی و قرآنی به دست آورده است اصلی ترین آموزه اسلام این است که ما هیچ وقت با نظام استکبار و سلطه گر در کنار یک سفره نمی توانیم بنشینیم و به عنوان مسلمان هیچ وقت نمی توانیم با مستکبرین عالم صلح و سازش کنیم چراکه خاصیت آنها سلطه گری و چپاول گری است .

وی یادآور شد: ما باید در مقابل نفوذ دشمن در همه زمینه ها هوشیار و آگاه باشیم چراکه کشورهایی که به تفکر غرب اعتماد کردند باعث فروپاشی خود شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها