سردار علی استاد حسینی گفت: امروز انقلاب اسلامی ما به عنوان بزرگترین قدرت منطقه خاورمیانه و جزء ابرقدرت های کشور های جهان است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استادحسینی در جشن بزرگ انقلاب در سالن اجتماعات اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران این افتخار را داشتند که پس از هزار و چهارصد سال، امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی بدهد و ما زیر پرچم حکومت اسلامی زندگی کنیم .

ایران به عنوان ابرقدرت در منطقه غرب آسیا است/نظام آمریکا به دست ترامپ از هم خواهد پاشید

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد افزود: ملت ایران علی رغم همه توطئه ها، تحیم هاو تهدید هایی که علیه ملت ایران شده است 38 سال است که پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به عنوان بزرگترین قدرت منطقه خاورمیانه و جزء ابرقدرت های کشور های جهان است.

سردار علی استاد حسینی با اشاره به قدرت بازدارنگی ایران در زمینه دفاعی یادآور شد: این قدرت باعث عقب نشینی دشمنان شده است.

وی با اشاره به سخنان تهدید آمیز ترامپ علیه ایران گفت: آنها توان حمله به ایران را ندارند، رئیس جمهور جدید این کشور، آمریکا را از میان تهی خواهد کرد.

سردار استاد حسینی با اشاره به عملکرد های بدون تدبیر ترامپ و درخواست جدایی چند ایالت از آمریکا افزود: نظام آمریکا به دست ترامپ از هم خواهد پاشید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)گفت : انقلاب ما با گذشت سی و هشت سال ان شاء الله ادامه خواهد داد و ما این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهیم داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها