مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه ها آزادی دارند

حسین عسگری گفت: خوشبختانه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رسانه ها درخصوص نقدو بررسی عملکرد دولت ها آزادی دارند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز در خصوص گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خبرنگار البرزبان گفت: به طور کلی ارمان های انقلاب اسلامی همان شعار فراگیر ایام دهه فجر یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» می باشد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه ها آزادی دارند

حسین عسگری ادامه داد: استقلال بدین معنا است که بتوانیم به سرمایه های داخلی خودمان تکیه کنیم. همچنین در هنگام تحریم در مقابل منابع و مواد تحریم شده به استقلال داخلی تکیه کنیم. خوشبختانه از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی مردم شیرینی میوه استقلال را چشیدند چراکه پس از انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و تحریم ها اغاز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر نیز برای هر ایرانی استقلال کشور بسیار حائزاهمیت است. جرقه استقلال از همان قانون کاپیتولاسیون آغاز گردید که به نحوی سروری و ریاست اجانب بر ایرانیان بود.

این کارشناس برجسته افزود: ازطرفی به علت استبداد درونی که رژیم پهلوی به وجود آورده بود آزادی برای ایرانیان به شدت موردنیاز بود چراکه مردم دوران طاغوت از آزادی مشروع محروم بودند. اما خوشبختانه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رسانه ها درخصوص نقدو بررسی عملکرد دولت ها آزادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عنوان جمهوری اسلامی نشانه مردم سالاری است چراکه رأی مردم از نگاه انقلاب اسلامی ارزشمند است. نمود بارز این مسأله انتخابات است. خوشبختانه انتخابات کشورمان شکوهمند برگزار می گردد به نحوی که حتی در ایام جنگ نیز انتخابات تعطیل نشد.

عسگری در پایان به سازمان بسیج دانشجویی اشاره نمود و عنوان کرد: بسیج دانشجویی یکی از فرزندان انقلاب است. در سال ۱۳۶۷ حضرت امام (ره) یکی از اولین نهادهایی که دستور تأسیس صادر کردند که ناشی از نگاه حکیمانه ایشان می باشد، این سازمان بوده است. ویزگی مهم بسیج دانشجویی عدالت خواهی است که باعث گردیده یک نهاد پویا و سرزنده باشد.



منبع: البرزبان




ارسال نظرات
پر بیننده ها