مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ازنا:

نباید مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب مایوس کند+تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت ازنا گفت:مشکلات و مفاسد اقتصادی نباید مردم را از انقلاب و دستاوردهای آن مایوس کند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۴۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام اصلانی در نشست بصیرتی پایگاه حضرت رقیه(س)  و حوزه خدیجه کبری (س)  اظهار داشت:گاهی انسان‌ها حلال می‌خورند و گاهی حرام، لقمه حرام فهم و کمال انسان را از او می‌گیرد و شکمی که با حرام پر شود نمی‌تواند فقر و گرسنگی مردم جامعه را درک کند. 
نباید مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب مایوس کند+تصاویر

وی افزود: هر کار کوچکی که برای خدا انجام شود کاریست بزرگ اما اگر کار بزرگی با صرف هزینه بسیار و تجملات فراوان برای دنیا باشد و رضای خدا در آن نباشد کاری پست و بی‌ارزش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت ازنا اضافه کرد: این موضوع را می‌توان از شاخصه‌های انقلاب دانست چون که امام و شهدا در راه خدا عمل کردند و اجرشان نزد خدا محفوظ است.

اصلانی با اشاره به اینکه مشکلات و مفاسد اقتصادی نباید مردم را از انقلاب و دستاوردهای آن مایوس کند گفت:نباید با تکرار بحث‌هایی چون بدی های نظام و بیکاری در کشور مردم را نا امید کرد. 
نباید مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب مایوس کند+تصاویر

وی افزوذ: یکی از خوبی های این نظام در امنیت آن است و باید با جلوه دادن این خوبی ها کمبودهای جامعه را جبران کرد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت ازنا گقت:حتی در حکومت امیرالمونین (ع) نیز برخی از موالی و حاکمان مرتکب خطاهایی می‌شدند که مولایمان علی (ع) در برخی از موارد با عزل آن‌ها سعی در جبران این خطاها داشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار