فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، از رزمایش نمایش اقتدار با حضور چهار گردان از بسیجیان در شهرستان دشتی خبر داد
کد خبر: ۸۸۲۱۱۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳


سرهنگ علی غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان دشتی اظهار داشت: در راستای تحقق آمادگی همه جانبه و پاسخ‌گویی به تهدیدهای احتمالی و ایجاد قابلیت پاسخ‌گویی سریع و قاطع به حمله نظامی دشمن در لایه‌های دفاعی مردمی، رزمایش نمایش اقتدار در منطقه عملیاتی شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: بالا بردن آمادگی توان رزمی بسیجیانی، تمرین فراخوانی یگانی، حفظ، انسجام و سازمان‌دهی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بسیج و تقویت توان رزمی، مردمی‌کردن دفاع و پایان‌ناپذیری بنیه رزمی نیروها و به کارگیری ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای بخشی از اهداف رزمایش است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه برگزاری رزمایش بسیجیان شهرستان دشتی به مدت دو روز در منطقه برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رزمایش با حضور چهار گردان در جهت تقویت توان رزمی بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج در برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی سخت و نیمه‌سخت دشمنان برگزار می‌شود.

غضنفری تاکید کرد: رزمایش نمایش اقتدار با حضور گردان‌های بسیج در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهداء و جامه‌عمل پوشاندن به منویات و انتظارات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در جهت تقویت روحیه بسیجیان و بالا‌بردن توان رزمی و بینش معرفتی و سیاسی بسیجیان در مقابله با آشوب‌ها و بحران‌های احتمالی است.

وی ارتقاء توان آمادگی دفاعی، امنیتی، امداد و نجات و مردمی‌کردن دفاع و پایان ناپذیریی بنیه رزمی نیروها با تکمیل و به‌کارگیری ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای، آماده‌سازی یگان‌ها و تمرین عملی آموزش‌های داده شده به صورت میدانی را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: به منظور تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی، فعالیت‌های جمعی گردان‌های بسیج، ایجاد آمادگی‌های عمومی و ارتقای روز‌افزون توانمندی‌های دفاعی - امنیتی برای اجرای موفق ماموریت‌های محوله این رزمایش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها