90 نفر از بسیجیان پایگاه شهید دستغیب دامغان طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه این شهرستان از محل آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) به اردوی تربیتی زیارتی شهر مقدس قم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج المهدی در حاشیه این آیین، دیدار با مراجع عظام تقلید، زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، زیارت مسجد مقدس جمکران، بازدید از موسسات فرهنگی و برنامه های تفریحی ورزشی را از جمله قسمت‌های مختلف این اردو برشمرد.

علی هروی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: باید سطح بینش دانش آموزان را در بخش های بصیرتی، ایمان و تقوی افزایش دهیم و روحیه جهاد و شهادت را در آنان تقویت کنیم و معتقدیم هر چه دانش بصیرتی و روحیه جهاد در نسل جدید ارتقا پیدا کند به همان میزان از امنیت و اقتدار کشور رشد خواهد کرد.


 وی افزود: بی شک نسل جدید، انقلاب و دوران جنگ را درک نکرده است و اکنون این وظیفه بردوش ما قرار دارد که حقایق دوران انقلاب را برای نسل چهارم بازگو کنیم تا آینده سازان فردا با آگاهی از دوران رشادت ها و دلیری های رزمندگان پاسدار ارزش ها و اهداف نظام و انقلاب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها