معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی گفت :کهگیلویه وبویراحمد در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت جزو پنج استان برتر در کشور است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) کشور در نشست بنیاد مهدویت استان که با حضور مسئولان فرهنگی استان برگزار شد گفت: استان100 درصد شیعه ی کهگیلویه وبویراحمد اقدامات خوبی در زمینه ی ترویج فرهنگ مهدویت انجام داده است.
ابراهیم آقابابایی استفاده از برنامه های آموزشی،فعالیت های تبلیغی فرهنگی و تربیت نیروی انسانی را ازمهمترین برنامه های این بنیاد اعلام کرد و افزود: بیش از 300طلبه در سطوح 3 و 4 و تدوین و تالیف بیش از 250عنوان کتاب، احداث مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج)در کنار مسجد جمکران با ظرفیت 900نفر از فعالیت های این بنیاد است.
وی از مسئولان استان خواست تا با اعزام دانش آموزان برای دیدن نمایشگاه سیر جریان مهدویت - هجمه و انحرافات،که در مجتمع یاوران حضرت مهدی دایر است دیدن و از نزدیک با اساس کار فرهنگی مهدویت آشنا شوند.
حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج نیز در این نشست با اشاره به اینکه استان در آزمون مهدویت که پارسال به صورت سراسری در کشور برگزار شد در زمینه تعداد وحضور مردم رتبه دوم کشور راکسب کرد گفت:حضور بیش از هزار و 500 نفر از مردم استان در این آزمون نشان از عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار و معصومین(ع) است اگر چه هنوز هم باید تلاش های بیشتری در این زمینه انجام شود.
زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اینکه در حوزه ی نماز، عترت و قرآن برنامه های خوبی به خصوص در زمینه مسابقات انجام شده گفت: هم اکنون کهگیلویه و بویراحمد در ردیف سه استان برتر کشور است و 14کتاب در زمینه معرفی وشناخت ائمه معصوم در این ادراه به چاپ رسیده است.

 
ارسال نظرات