بهره برداری60 طرح کشاورزی در دهه فجر دراستان

60 طرح دربخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دردهه فجر افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۹۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین جشن دهه فجر و تجلیل از کشاورزان نمونه از تکمیل و افتتاح 60 طرح جهاد کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت:این طرح ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، صنایع تبدیلی، شیلات، امور دام و باغبانی تا پایان دهه فجر افتتاح خواهند شد.

جعفر گوهرکانی گفت: 40 پروژه در بخش آب و خاک، 6 پروژه در بخش صنایع تبدیلی، 7 پروژه در بخش شیلات، 4 پروژه در بخش امور دام و 3 پروژه در بخش باغبانی تکمیل و در ایام‌الله دهه فجر با حضور مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی این استان در فقر و محدودیت به سر می برد  و حتی کمترین امکاناتی نیز به مردم این منطقه ارائه نمی شد گفت: امروزه به برکت خدمات نظام تولیدات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 800 هزار تن رسیده است.

جعفر گوهرگانی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی خدمات برق رسانی، آب،گاز و جاده در این استان بسیار پایین بود افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و طی دهه های اخیر به تدریج خدمات مفیدی به استان ارائه شد و همه مردم به خوبی می دانند که جهاد سازندگی طی 38 سال انقلاب خدمات ارزنده ای را به مناطق شهری و روستایی این استان ارائه داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار