دسترسی به غرب و جنوب غرب تهران با افتتاح کمربندی غدیر تسهل شد

خبرگزاری بسیج: افتتاح کمربندی غربی باقر شهر به طول سه و نیم کیلومتر دسترسی به غرب و جنوب غرب تهران را سرعت بخشید.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۴۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

سعید استاد فرج، شهردار باقر شهر، در حاشیه بهره برداری از کمربندی غربی این بخش اظهار داشت: این پروژه مربوط به امسال نیست بلکه حدود دو سال و نیم برای احداث این محور تلاش شده است. وی با اشاره به افتتاح کتابخانه و دارالقران عطر گل محمدی و کمربندی غربی این بخش، به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از صرف حدود 45 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه ها خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای پروژه کمربندی حدود 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که بخشی از پروژه در حوزه اجرا شامل روشنایی، جدول کشی، زیرسازی و آسفال بوده و بخشی هم در حوزه تملک اراضی بوده است که موجب شده احداث این پروژه دو سال ونیم طول بکشد.

استاد فرج با اشاره به کاهش بار ترافیک باقر شهر با افتتاح کمربندی غربی، اظهار داشت: شهروندان قبل از اینکه وارد باقر شهر شوند با انتخاب کمربندی، مسیر را خود را برای ادامه مسیر به سمت بهشت زهرا(س)، بزرگراه علامه عسکری، منطقه 19 و اتوبان تهران قم جدا می کنند و دیگر ضرورتی ندارد از داخل شهر عبور کنند.

شهردار باقر شهر گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک یک کار زیربنایی و اساسی در این منطقه صورت گرفته که در دراز مدت آثار خوب اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

 وی با اشاره به اینکه امسال بالغ بر 20 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی در سطح باقر شهر هزینه شده است، خاطر نشان کرد:  علاوه بر کمربندی غربی و کتابخانه عطر گل محمدی، پروژه های متنوع دیگری از جمله بوستان حیات وحش، میدان شهید چله دوان، پل آیت الله کاشانی و... در نیمه نخست امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و  پروژه های دیگری هم در حال ساخت داریم که در سال 96 به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات